Anonym (Kobra) skrev 2025-08-14 09:42:02 följande:
Är 40-årig man i mångårig relation.
Jag onanerar mest i duschen. Brukar fantisera om andra kvinnor som suger av mig då. Dels kan det vara kvinnor som jag faktiskt blivit avsugen av, att jag rekonstruerar dessa tillfällen för mitt inre. Dels kan det vara kvinnor som jag inte haft sexuella relationer med men som jag tycker är attraktiva. Nu brukar en vän till min flickvän dyka upp t ex.
Det går lite i perioder vem eller vilka jag fantiserar om. Det är lite som en kortlek haha. Skulle kunna berätta för min partner om dessa fantasier men ser inte riktigt poängen.
Det är helt naturligt att tänka på andra eller annat.
Men ja, om man tänker på någon person som finns i närheten av er, tex. flickvännens kompis eller mamma så är det nog verkligen bäst att hålla tyst om det!
Jag fantiserade om en annan kvinna under en lång tid. Säkert för att hon var hetro och därmed oåtkomlig. Det var heller inget grovt. En kyss eller smek utanpå kläderna. Det kunde räcka för explosioner. Märkligt. Har aldrig hänt igen.
Annars fantiserar jag sällan om personer. Bara ansiktslösa personer som inte finns i verkligheten.