Inlägg från: Tow2Mater |Visa alla inlägg
  • Tow2Mater

Män som stalkar en

Gemensamma nämnaren är... Du. Hur drar du till dig så många besatta män?

• Tow2Mater
    Anonym (Ointresserad) skrev 2025-08-12 21:05:45 följande:
    Har jag ens nämnt ett antal?
    Orden alla män får en osökt att tänka på lite fler än ett par eller några.
  • Tow2Mater
    Anonym (Hmm) skrev 2025-08-12 21:48:15 följande:
    Fel. Christer Sandelins klassiska citat i låten Det hon vill ha, som lyder "hon har ett sätt som får alla män ..." är ju bara en kärleksförklaring ifrån honom själv och säger bara vad han själv anser om kvinnan, vilket ju bevisar att ditt påstående är felaktigt.
    Han har ju fel. Han kan inte veta vad alla män vill ha, eller hur.
  • Tow2Mater
    Anonym (Ointresserad) skrev 2025-08-12 22:11:55 följande:

Tja, de män man träffar i alla fall. det brister i intresse från min sida och antingen börjar de klänga på en som en igel, eller stalka en i flera år efteråt.

som om jag vill ha dem mer då.

känns som de blir lite traumatiserade av att jag dissar dem. Men man har all rätt att göra det om det är något som inte funkar. eller att man inte tycker om dem

Så det är bara ytliga sexkontakter du är ute efter? Kanske du måste vara tydligare med det till männen.
  • Tow2Mater
    Anonym (Ointresserad) skrev 2025-08-12 22:45:52 följande:
    nej, de gäller normala typer av kontakter. Ofta går det ju inre vidare till något, för att ena - eller båda, parter inte är intresserad av något vidare efter en tid. är Det verkligen normalt att börja stalka någon för det då?
    Men nu går det ju inte ihop. Det måste vara att du är otydlig och inte säger vad du vill och inte till de alla männen.

Du sa ju Har inte haft en relation på 13 år och har inga tankar på att gå in i en heller, men nu har du plötsligt intresse för något som går vidare till något? Vad är något om det inte är tillfälligt sex eller en relation?
  • Tow2Mater
    Anonym (Ointresserad) skrev 2025-08-12 23:12:31 följande:
    ja det var alltså länge sedan jag hade en relation senast. det är inte efteråt som alla de här killarna har hållit på, utan började långt innan de här 13 åren. Försök inte feltolka mig nu snälla.
    Så hur många är dessa alla män under din livstid som det verkar?
  • Tow2Mater
    Anonym (Ointresserad) skrev 2025-08-12 23:30:45 följande:
    nästan alla
    Som är hur många i antal?? (du vet som borjar med 1,2,3...)
  • Tow2Mater
    Anonym (Ointresserad) skrev 2025-08-12 23:47:08 följande:
    Jag antar att det bästa är att träffa en annan så att man blir av med den första? sniffar redan svartsjuketendenser i tråden. Låt mig vara nu!!! Har sagt det förut
    Var inte orolig. Jag lutar inte åt det hållet.

Intressant du inte vill ge en siffra dock.
  • Tow2Mater
    Anonym (Ointresserad) skrev 2025-08-13 00:28:25 följande:
    kan du sluta stalka mig? Är mer än tydligt. Tycker du inte?
    Du använder frågetecken i din komunikation här, det betyder t ex du vill folk ska skriva.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Män som stalkar en