Män som stalkar en
Vad är det för fel på alla män som bli besatta efter att man har slutat träffa dem, och börjar stalka en? Varför kan de inte låta en vara ifred när man inte vill träffas pga bristande intresse
Vad är det för fel på alla män som bli besatta efter att man har slutat träffa dem, och börjar stalka en? Varför kan de inte låta en vara ifred när man inte vill träffas pga bristande intresse
Vad är det för fel På dem? Stort ego? Varför vill de träffa någon som inte tycker om deras personlighet, t ex?
Precis vem är alla Män? Har du tänkt på hur du själv beter dig med dessa män? Ger du dom mixade signaler? Har själv avvisad kvinnor med respekt, och då blir man kallad det ena och det andra. När jag själv blivit avvisad så har de antingen ghostat mig innan vi ens träffat efter veckor av prat eller efter dejten sagt något personligt nedsättande som de stört sig på under dejterna. Ändå har jag bara ryckt på axlarna och raderat dem efteråt.
Ibland hjälper det att tjata
Evert Taubes stalkre fortsatte att stalka hans fru när Evert var död. Brände också ned deras sommarstuga (Sjösala). Stslkers är sjuka och farliga människor.