Män som stalkar en
Vad är det för fel på alla män som bli besatta efter att man har slutat träffa dem, och börjar stalka en? Varför kan de inte låta en vara ifred när man inte vill träffas pga bristande intresse
Vad är det för fel på alla män som bli besatta efter att man har slutat träffa dem, och börjar stalka en? Varför kan de inte låta en vara ifred när man inte vill träffas pga bristande intresse
Gemensamma nämnaren är... Du. Hur drar du till dig så många besatta män?
Tja, de män man träffar i alla fall. det brister i intresse från min sida och antingen börjar de klänga på en som en igel, eller stalka en i flera år efteråt.
som om jag vill ha dem mer då.
känns som de blir lite traumatiserade av att jag dissar dem. Men man har all rätt att göra det om det är något som inte funkar. eller att man inte tycker om dem
Du har haft tillfälliga förbindelser i 13 år. Du vill inte ha en långvarig relation och trivs med olika män. Du är bra på att se på att män är dåliga. Det är en försvarsmekanism för den som är rädd för kärlek.
Att vissa män är stalkers och att "det är fett nice att vara singel" är bara förklaringsmodeller som döljer det verkliga problemet.