Inlägg från: Anonym (Ointresserad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ointresserad)

Män som stalkar en

Tow2Mater skrev 2025-08-13 01:00:13 följande:
    Du tar inte droger hoppas jag?
    Nej absolut inte. Men där har du min motivering till varför jag avvisar. Jag brukar inte motivera varför, tycker att det räcker med att jag avvisar. Kanske det är det som är den gemensamma nämnaren?
  • Anonym (Ointresserad)
    Anonym (Calle) skrev 2025-08-13 01:00:36 följande:

Precis vem är alla Män? Har du tänkt på hur du själv beter dig med dessa män? Ger du dom mixade signaler? Har själv avvisad kvinnor med respekt, och då blir man kallad det ena och det andra. När jag själv blivit avvisad så har de antingen ghostat mig innan vi ens träffat efter veckor av prat eller efter dejten sagt något personligt nedsättande som de stört sig på under dejterna. Ändå har jag bara ryckt på axlarna och raderat dem efteråt. 

Låter som att du nätdejtar. Det gör inte jag, har inte varit inne i den svängen. Vet inte om det riktigt räknas
  • Anonym (Ointresserad)
    Anonym (Gapig Arab) skrev 2025-08-13 00:33:53 följande:
    ?
    Är det inte tydligt nog?
  • Anonym (Ointresserad)
    ClumsySmurf skrev 2025-08-13 02:33:33 följande:
    Anonym (Ointresserad) skrev 2025-08-13 00:28:25 följande:
    kan du sluta stalka mig? Är mer än tydligt. Tycker du inte?
    Anonym (Ointresserad) skrev 2025-08-13 00:04:20 följande:
    Jag kan inte sitta och räkna, eller fundera över vilka fall jag ska ta med i beräkningen, i hela mitt liv. Det räcker med att konstatera att det har hänt.

jo, men några har ju lämnat mig ifred. en har dött. Men män verkar ha en tendens till att bli helt besatta av en. så här har jag aldrig hållit på på någon snubbe. kan inte förstå hur man frivilligt sjunker till den nivån.

du har sniffat svartsjuketendenser och stalkers i tråden som en fredagstrådare
    är inte påhittad svarsjuka och stalking påhittad bekräftelse?

du verkar rätt tokig, kanske det är du som är den gemensamma nämnaren?

Nej jag är inte tokig.

har alla män en inneboende stalkingtendens?. Den här kallade sig tom för Stalkerdelux på Flashback. Namnet säger ganska mycket
  • Anonym (Ointresserad)
    KimLinnefeldt skrev 2025-08-13 10:04:53 följande:

Skriv ett brev på papper och skicka till hans brevlåda. Skriv att du inte vill ha någon ytterligare kontakt, och att du upplever hans kontaktförsök som stalkning. Om han inte slutar så kommer du att kontakta polisen och visa brevet och kopior av mejl, inlägg, bilder, inspelningar av telefonsamtal etc.

Om han ändå fortsätter så sätt planen i verket. Visa att du menar allvar, att det inte var ett tomt hot. Det kanske inte leder till någon rättegång, men polisen lär kontakta honom. Det kan nog räcka.

Har redan skickat SMS: kan du sluta stalka mig?

han låtsas som att det inte är han. Han sprang efter mig på mitt jobb. tyckte det var obehagligt och bara tittade på honom och gick därifrån.
  • Anonym (Ointresserad)
    KimLinnefeldt skrev 2025-08-13 10:55:01 följande:
    Om du verkligen har problem med en stalkare så är det viktigt att dokumentera det han gör och dina egna meddelanden till honom. 
    Jag vet vad man kan göra. Det jag undrar är om det här ligger i mäns biologi. Att trava efter tjejer som en hund efteråt, fast hon säger att hon inte vill.
  • Anonym (Ointresserad)

En lite mer mesig variant verkar vara att vägra lämna tjejens hem. det var en riktig bögig kille jag hade med att göra, som alltid ville hålla min hand fast jag bad honom släppa mig. han Sprayade parfym på massa kläder och strödde runt i lägenheten. Jag tände inte ett skit på honom eftersom han var så feminin. Och ju mer jag lärde känna honom desto mer tjejig visade han sig vara.

när det var dags att avvisa honom för det vägrade han lämna min lgh. Och sa upp sin.

varför håller män på så här?

• Anonym (Ointresserad)
    Anonym (Frida) skrev 2025-08-13 12:32:17 följande:
    Hur snabb är du att bjuda hem män? Träffas ni på neutral plats först?
    Jag nätdejtar inte. Det här har varit under mitt liv, och jag Är 37 År idag. Verkar som du pratar om nätdejting. då får man räkna med störda beteenden.
  • Anonym (Ointresserad)

här har vi en till snubbe med stalkingtendenser! Träffade honom för flera år sedan. Av olika skäl var jag bara inte tänd på honom.
    Han sitter nu och smS:ar:
    -ses vi i detta liv, eller i efterlivet?
    -snälla svara på Question sexy.

• Anonym (Ointresserad)
    Anonym (Frida) skrev 2025-08-13 13:18:50 följande:
    Jag läste tidigare i tråden att du inte nätdejtar, men jag undrar ju hur du träffar dessa män? Bjuder de ut dig på dejt, eller försöker de bli kompisar fast de egentligen hoppas på förhållande? Träffar du dem genom arbete, fritidsintressen, genom gemensamma bekanta eller...?

Jag menar, det dyker väl inte bara upp främmande män hemma hos dig?
    De bjuder ut på dejt. Träffar via jobbet Osv. En del kommer fram och frågar efter nummer, men det är ovanligt.

nej tar i princip aldrig hem män till mig
Svar på tråden Män som stalkar en