Anonym skrev 2025-09-08 19:27:20 följande:
Han säger så för att han är störd och vill framstå som den bättre av er. Han är förmodligen lite mytoman också.
Ta han för vad han är: en störd individ.
Läs inte hans meddelanden, svara aldrig på samtal-bara stäng av ljudet och låt det ringa.
En sån där människa tar även ett bortklickande av hans samtal eller att du öppnat ett mail utan att svara som välkommen respons från din sida. Ge honom ingenting. Då kommer han att tröttna.
Prata inte ens om honom med vänner som känner er båda. Säg bara att du är inte intresserad av att höra om den personen. Så finns inget du sagt att säga vidare till honom.
Han är mytoman, det har jag märkt ända sedan från början. dock gällde det bara oviktiga saker då, så det var väl skit samma. Men man fattade att han ljög.
han har slutat skriva nu. Hans kompis sitter bara och eldar på genom att ljuga ihop att jag har barndomstrauman. borderline. daddy issues. har träffar massa bad boys och allt vad det nu är. Jag vet ju att de läser här så, så här är det:
Jag har inga trauman, ingen psykisk ohälsa what so ever. Detta kan ingen annan försöka intala mig heller. jag är väldigt introvert som en del av min personlighet bara. det är inga skador, som ni är besatta av att tro.
har aldrig manipulerat, gaslightat eller lovebombat någon: är gärna ensam, har varit i många år nu. avskyr att bli uppmärksammad. med det sagt kan vi avskriva mig både som borderline och narcissist. (är man narcissist brukar man väl dra borderlinekortet, och projicera sin narcissism på andra, så innan den kommer också.).
det Här är ju 100% nacissistiska drag.
och jag Har ju aldrig haft någon riktig relation. Så jag har aldrig blivit dumpad, eller fått mitt hjärta krossat. inga bad boys heller! har adrig blivit ledsen över en kille. Hade detta hänt; mitt liv hade gått vidare. så är jag som person
Det är ju tydligen den här lilla detaljen som retar upp er mest av allt. varför njuter man av tanken att andra har blivit svikna tidigare???
sök hjälp ditt jävla psycho. och man behöver inte sitta och bli förbnnad på någon som aldrig har varit med om det. eller sitt och runka åt ord som: traumaband. och era manipulationsmetoder. Hur knäppa är ni egentliten? Det är väl självklart att jag aldrig skulle gå med på att ge en sådan här kille en chans och börja träffas igen! hoppas jag att man kan förstå själv
lämna mig ifred nu. tack