Inlägg från: Anonym (Bryr du dig?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bryr du dig?)

Han värkar inte brt sig.

Hej jag vet inte om någon bryr sig men jag vill och behöver ventilera någon stans. Min man var till tandläkaren med vår son igår. Vår son har diagnoser. Tandläkaren vet om ena men den andra har vi fått i år. Men han kan inte komma ihåg eller värkar inte bry sig om att det är viktigt så dom vet och kan adressera vår son på ett profitionellt sätt. Vilket iritterar mig att jag ska behöva fixa detta. Jag vet inte som sagt om han bryr sig eller om det är svårt att komma ihåg. Men jag var inte mer än ett samtal bort. För att fråga. Men som sagt jag vet inte om någon bryr sig jag behövde ventilera. 

• Svar på tråden Han värkar inte brt sig.
  • Anonym (Bryr du dig?)

hej alla som läst mitt inlägg. 

förlåt om jag gjorde saker otydliga. har adhd så ibland kommer allt ut i en enda röra. det enda jag ville var att få ut min frustration någonstans. inte få svar på tråden. 

vad jag menar är att jag var frustrerad på min man som för sitt liv inte kunde komma ihåg vårt bans diagnoser. så tanläkaren vet om dom så dom kan ta hand om vårt barn på rätt sätt. plus dom har ju dom där standard frågorna. tandläkaren gjorde säkert inget dåligt jobb. jag försökte bara uttrycka min frustration över min man som inte kan ge informationen eller om min man inte bryr sig om det eller om han tycker det inte är lika viktigt. Som för mig så läkare eller andra får veta så dom kan lättare förstå vårt barns problem och ta hand om vårt barn på bästa sätt . 

jag hoppas detta lysser upp min frustration och er. 

• Anonym (Bryr du dig?)
    Anonym (pappan) skrev 2025-11-06 11:29:10 följande:
    Är det din man som inte bryr sig, som inte kunde förmedla sonens behov till tandläkaren? Eller varför skulle du ringas upp? 
    ja det är min man jag är frustrerad på.  jag fanns  ju som sagt ett samtal ifrån om han ville förmedla till tandläkaren om sonens behov. och att sonen kanke tycker saker är jobbigt p.g.a sina diagnoser. men nej han ringde inte jag vet med mig att min man kan ha svårt med minnet men.. grrr frustrationen jag känner när jag tycker det är viktigt som sagt så vårdpersonal eller tandläkare eller andra ska kunna ta hand om vår son på bästa sätt.
Svar på tråden Han värkar inte brt sig.