Inlägg från: Anonym (Kvinna37) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna37)

Har du erfarenhet av hemligg.se

Jag är medlem där och min uppfattning är att det är mest par och äldre användare. 
    Jag tycker sidan är seriös men att det kanske inte är riktigt min målgrupp. Jag har gärna kinky sex, går på sexfester, gruppsex osv men sållar direkt bort de som är för aktiva och uppmärksamhetssökande och postar bilder på sina inzoomade könsorgan eller kommenterar på mängder av bilder. Just den typen av personlighet passar inte mig. Däremot vet jag inte var jag annars skulle kunna finna det jag söker om inte där? BC och DS känns mer hardcore utifrån min förutfattade mening och HL mer oskyldigt (även om jag inte är oskyldig själv😅)
    Med det sagt är jag inte speciellt aktiv och därför är flödet på min sida heller inte supervilt. 

• Anonym (Kvinna37)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2025-08-21 18:35:32 följande:
    Vet inte vem som tummat ner ditt inlägg, men vad kul att höra någon här som ändå är delvis positiv till Hemligg. Det känns iallafall som att det är bättre där än BC och DC då och det är ju alltid nåt. Men är det inte just Kinky sex du kan hitta på sådana sidor. Det är ju lite meningen med det hela. Är inte lika lätt att hitta sånt ute i den vanliga världen ;) 
    Ja, precis. Det är därför jag är medlem just för att hitta kinky sex. Däremot är många av användarna, eller förmodligen de som syns mest, i mina ögon för uppmärksamhetssökande. Jag är alla gånger för body positivity men många av bilderna hade jag mått bättre av att inte se 😅
    Jag använder även tinder eftersom jag letar ett seriöst förhållande men chansen att träffa någon med samma sexuella intressen som mig känns högre på en sexpositiv sida. Eller, det är i alla fall en del av preferenserna man söker kring och alla är öppna med det. Jag är inte intresserad av att träffa någon som endast har sex i missionären med lampan släckt och den risken känns större på tinder eller bumble. 

Faktiskt så reggade jag mig på bodycontact nu bara för att jag blev nyfiken när jag läste diskussionen här men den sidan är verkligen inte användarvänlig - där är hemligg mycket bättre och förmodligen mer seriösa användare. 
    På bodycontact är chattfunktionen svår och jag har fullkomligt drunknat i meddelanden på bara det här dygnet. Är redan uppe i 300 meddelanden i min inkorg och det finns inte en chans att jag skulle kunna svara eller ens läsa alla. Visst struntar jag i de som uppenbarligen inte läst min presentation och inte skriver annat än "öh vill du knulla ikväll" men jag föredrar faktiskt att slänga iväg ett svar till de som läst min profil och skrivit ett genomtänkt meddelande även om de inte är vad jag söker. 
Svar på tråden Har du erfarenhet av hemligg.se