Inlägg från: Anonym (He he) |Visa alla inlägg
  • Anonym (He he)

2 fruar

Jag skrattar inte om händelse men när man läser visa inlägg och att folk bjuder andra på sina fruar/män (3kant) ni tycker att det är trevligt och sexig men när det gäller såna händelser då är det äckel. 
    🤨
    Dubbelmoral som vanlig. 
    Ingen kräver dig att stanna kvar /lämna. 
    Älskar du honom stanna och leva med, tycker du tvärtom bara lämna och lev ditt liv. 
    Enkelt 😉

Önskar alla det bästa ♥️🤗

• Anonym (He he)
    Tom Araya skrev 2025-08-17 11:58:05 följande:

Det räcker för mig att du nämner islam så får det mig att vilja skrika NEEEJ!!!

Om du inte själv är muslim så avråder jag bestämt från att engagera dig i ett förhållande med en muslim.

🤣🤣🤣Hade hon skrivit trekant då skulle du tyckte helt okej även 4kant och 5 kant och 69 kant, men när det hörs islam då blir åsikter helt annorlunda 😂🤣
    Dubbelmoralen är inte bara med politik även sex 🤣🤣
  • Anonym (He he)
    Xenia skrev 2025-08-18 15:27:57 följande:
    Jag ogillar trekanter etc, men då skulle det stå om det i sexforumet där jag egentligen inte har några åsikter förutom "ni är konstiga allihop".

Men att som svenska leva på islamskt sätt som en konkubin bara för att man är så besatt av en man, det har mer med relationer än med sex att göra.

Och vad än mannen säger så ses hon inte som "andra hustru" av omgivningen utan hon blir bara en vanlig älskarinna som sitter och väntar på att mannen ska ha tid med henne. Knappast ens mannens familj ser henne som andra hustru. Första hustrun får all tillgivenhet och respekt, det blir ju hon som ger mannen barn.

Om mannen plötsligt blir sjuk är frågan om hon ens får besöka honom. Skulle han dö, är det inte säkert att hon är välkommen på begravningen. Hon går givetvis inget av arvet.

Nej, jag ser inga fördelar alls med detta arrangemang.
    Ingen som tvingar henne att leva som andra fru. 
    Det är lagligt hos oss. Du tycker att det är konstigt. 
    Trkant är helt okej hos dig och jag tycker att det är konstiga människor som gör det. 
    Hos oss de leva separat inte två fruar på samma säng 😉
Svar på tråden 2 fruar