Hatar när folk gör sig rolig över min intelligens
Jag har så svårt över att göra saker där jag blir granskad. Spela kort är något som jag tycker är så jävla jobbigt. Jag är med ibland på poker och jag är väll inte den bästa på poker och det blir ju inte lättare när folk gör sig rolig över min okunskap. Blir mycket påhopp när jag inte riktigt är med på vad som händer. Ok nu gjorde du ju inte riktigt rätt och då skrattar alla. Kommentarer som att jag är en ständig källa till skratt och det är ju såklart inte för att jag är en rolig människa . Annars är jag en väldigt social människa, men när det gäller just denna bit som gör att jag blottar mig och då känner mig så mycket mindre värd, så är det jävligt jobbigt just för stunden och flera dagar efteråt. Det är ju mycket min svåger som tycker att det är roligt just när vi lirar poker att komma med gliringar. Jag känner alltid mig så liten när jag känner på detta sett. Ibland tänker jag på att säga till min svåger om det han gör mot mig eller så tänker jag på att inte vara med på poker för att det är för mentalt stressande för mig. Sen känner jag att nä jag ska klara av detta och inte bara ge upp. Lite råd tack