• Anonym (Pussis)

Hemorrojder

Har en ytlig sådan som en knöl typ som jag skäms över.  Sambon vill gärna när vi lagt oss lägga sin ena handen mellan mina skinkor, weird ja..allafall jag blir stel som en pinne då jag är rädd att han ska komma åt den o känna den..Han vet inte om att jag har det o tror nog att jag bara inte vill ha hans hand där. Så ni män hur pass äckligt tycker ni att en hemorrojd är..?

• Svar på tråden Hemorrojder
  • Anonym (Tipsfråncoachen)
    Hemorojjder eller inte - säg att du inte är bekväm med att han är där med handen. WTF. Red flag.

För övrigt är hemorojjder väldigt vanligt och inget att skämmas för. Faktum är att alla har hemorojjder. Det är först när dom blir irriterade/inflammerade av olika anledningar som dom "hör av sig".
  • Anonym (Pussis)

Han hade gärna fått ha den där om det inte var för hemorrojder..

• Anonym (Bakman)

Jag var generad när hon började smeka mig där för många år sen, eftersom jag inte var lika slät och fin där som hon. Men hon verkade inte bry sig, och jag njuter oerhört av smek i anus.

Sedan någon tid har jag en ny, ytlig hemorrojd, som en flärp som sticker ut, så jag är generad igen. Men hon bryr sig inte, så då väljer jag att inte heller bry mig.

Svar på tråden Hemorrojder