• Anonym (Risa)

"Hur har din dag varit?"

"Hur har din dag varit?"

Tråden för oss som bor ensamma eller har en partner som inte frågar vad vi gjort under dagen eller hur vi haft det.

Jag har haft lite ont i huvudet men känt mig bra ändå. Jag har rensat ur en garderob och dammsugit ett badrum. Gick en promenad, det regnade lite. Till lunch åt jag fyra fiskpinnar och ris.
    Känner mig lite ledsen över att min partner undrar vad jag gör eller hur jag mår.

Hur mår du och vad har du gjort idag?

• Svar på tråden "Hur har din dag varit?"
  • Anonym (ensam i världen)

Jag är ensam i världen och får aldrig sådana frågor, så, tackar som frågar.

Inte så bra, är svaret. Jag är inne i en dålig period just nu, där jag sover mycket. De senaste 48 timmarna har jag sovit i ca 30. Dygnet blir ju därefter, idag var jag uppe en stund på morgonen, sedan gick jag och lade mig igen vid 9 och sov till 19. 

Sedan tog jag mig upp och gick till affären, mest egentligen för att komma ut. Jag köpte hamburgare och tillbehör, och alldeles för mycket godis. Det positiva med mig och godis är att jag bara äter det om jag har det framför mig, så det ligger relativt tryggt i kylskåpet i någon vecka eller två.

Jag har annars idag bara bläddrat bland youtubevideos jag inte har lust att se och scrollat lite på FL och reddit. Jag är just nu redo att gå tillbaka till sängen och, antar jag, fortsätta bläddra bland youtubevideos jag inte har lust att se. Jag har en bok och en halvfärdig färgläggningsbild och pennor i sängbordet också som jag kanske orkar ägna en kvart åt, vi får väl se.

• Anonym (Lj)

Vilken bra idé 😊
    Har haft en rätt hyfsad dag. Mycket hjärngympa men mycket som blivit gjort. 

Hur har du själv haft det?

• happishistoria

Jag har varit lite på en daglig verksamhet, samtalat lite i telefon, längtat lite efter höst och så där. Och nyss läste jag den här tråden. Snart duscha och sen läsa lite bok. 

• Anonym (Risa)

I natt sov jag dåligt så var uppe och drack varm choklad.
    Tog en morgonpromenad, gillar att det börjar bli svalare ute.

• Anonym (Lj)

Sov rätt ok faktiskt. Men tycker det är lite jobbigt med värmen. Som att min kropp inte riktigt kan reglera sig eller något. 

Pratade lite med min lillasyster innan idag. Brukar göra det när hon är på väg hem från jobbet. 
    Jag kände att jag behovet ventilera lite om mitt nyblivna ex. 

Hur har ni andra haft det idag?

• Anonym (x)

Haft en bra dag.

Hoppas att ni haft det också.

• Anonym (ensam i världen)

Jag sov väl ok i natt antar jag. Jag vaknade av att klockan ringde kl 10, men gick inte upp förrän en timme senare. 

Jag har frusit mycket idag. Jag är varm av mig annars och går ofta barfota inne även på vintern, men idag fick jag ta på mig strumpor.

Jag håller på att göra en matlista för två veckor. 

• Anonym (Risa)

Jag tror det blir en bra dag imorgon

• Anonym (Lj)
    Anonym (Risa) skrev 2025-08-20 22:02:03 följande:

Jag tror det blir en bra dag imorgon

Tycker vi röstar på det 😊
    Sov gott alla 
  • Anonym (Risa)

Det var lite svalare idag , det var skönt!

Svar på tråden "Hur har din dag varit?"