Psykisk ohälsa
Dra ifrån det här JÄVLA landet! Cannabis är vad som faktiskt ger dig återkopplingen till din kropp... Men här ska man medicineras till döds.. Medan på cannabis så kan du resa dig. Det är inte endast smärtlindring utan kroppen vill återställa dig... så länge du lyssnar på det och inte tror dig vara tvungen att vara social. Du har börjat fundera på döden.. vad har du att förlora ärligt talat? Det här landet stjäl din hälsa med sin alkohol... Och det sociala trycket... får dig att tappa fokus... Lär dig känna dig själv din kropp och dennes önskan. Ta med choklad om det skulle bli för mycket. För det kan hända.. vem har inte fått en äcklig jävla snefylla liksom?? Cannabis kan göra dig trött få kortvarigt men tillfälligt blodsocker fall på ca 15 min om du röker för starkt och det ger effekt direkt. Nej du har inte diabetes. Och nej du får inte psykos. Det är lögner.. rakt av ! De som påstår något sådant är så manipulerade till detta och sedan känner att det inte är samma effekt som på alkohol.. på alkohol blir du "odödlig" men dör snabbare.. Medan på cannabis får du bättre hörsel, bättre kontakt med din egna kropp, du måste bara lära dig att förstå att du andats fel hela ditt liv. För monotont har gett dig en falsk tro att du har tillräcklig andning. Så att du behöver lära dig den RIKTIGA kan skrämma dig. När blodsocker nivån sjunker ( om du röker för mycket) så kan det kännas som en mörk tunnel och folk tror då att de får psykoser och sedan är de så livrädda över det att de gapar ut att de har fått psykos som förstört deras liv. Men sanningen är att känslan kan sitta kvar i längre längre än självaste ruset... Då hjärnan minns. Men du har inte fått psykos... Det går över... Jag har rökt hasch i 10 års tid... till och från.. 2 månader konstant, paus i 2 månader.. är perfekt ! Sluta leka SOCIAL ! Det förstör din egna kännedom! Lås in dig så du vet att du var trygg dagen efter.. .eller gå ut i skogen och lägg dig naken och bara må bra! Va FRI!
Det här landet är det farligaste vi kan uppleva när det kommer till personlig sinnesfrid! Inga mediciner hjälper... de kan bedöva tillfälligt och sedan är det värre efteråt. Det är ett hycklande land där alla korrupta ska tjäna pengar. Kanske jag skrämmer dig ts... men kopiera mitt inlägg och spara innan det blir raderat och jag blockerad... och en dag kanske du försöker... så har du denna text och inser att jag inte var så dum ändå. Lycka till.