• Anonym (Anonym)

Öppet förhållande

Hej! Skrev med en kille i några månader, vi skrev väldigt intimt och flörtigt med varandra varje dag och vi skickade bilder m.m, vi hade planer på att träffas men nu har jag fått reda av en person att han öppet förhållande med sitt ex.. han sa ingenting om något öppet förhållande till mig till mig sa han att han hade varit singel i flera år. Borde jag höra av mig till henne och berätta att han och jag skrev med varandra och hade planer på att träffas?? Misstänker att han kommer bli skogstokig om jag hör av mig till henne jag känner dock att jag vill vara ärlig mot henne.

• Svar på tråden Öppet förhållande
  • Anonym (Lillemor)

Nu får du faktiskt allvarligt ta och söka hjälp. Du har redan en tråd om detta, och du behöver tänka till innan det faktiskt blir polisiära åtgärder från hans håll. Nej du ska inte kontakta någon, du skall söka hjälp från det boende du bor på och ta kontakt med psykologen du har.

• Anonym (fiktivmedlem)
    Anonym (Lillemor) skrev 2025-08-21 17:48:30 följande:

Nu får du faktiskt allvarligt ta och söka hjälp. Du har redan en tråd om detta, och du behöver tänka till innan det faktiskt blir polisiära åtgärder från hans håll. Nej du ska inte kontakta någon, du skall söka hjälp från det boende du bor på och ta kontakt med psykologen du har.

Inte bara en...
    -

"Killen" får vara KK hur mycket "han" vill med sitt ex utan att någon "han" inte träffat ska lägga sig i hur "han" får sina behov tillfredsställda. 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Lillemor) skrev 2025-08-21 17:48:30 följande:

Det räknas som otrohet att sexchatta och hon har rätt att få reda på vad han håller på med sen får hon göra vF hon vill med den informationen 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (fiktivmedlem) skrev 2025-08-21 17:59:57 följande:
    Inte bara en...
    -

"Killen" får vara KK hur mycket "han" vill med sitt ex utan att någon "han" inte träffat ska lägga sig i hur "han" får sina behov tillfredsställda. 
    Att sexchatta räknas enligt mig som otrohet och jag tycker hans ex eller flickvän eller vad hon nu är har rätt att få reda på det
  • Anonym (fiktivmedlem)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-08-21 18:03:11 följande:
    Att sexchatta räknas enligt mig som otrohet och jag tycker hans ex eller flickvän eller vad hon nu är har rätt att få reda på det
    I det öppna förhållandet, nu jädrar har du snurrat in dig 
  • Anonym (H)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-08-21 18:03:11 följande:

Att sexchatta räknas som otrohet i ett öppet förhållande??
    Hjälp. 

• Anonym (Suck)

PRATA med personalen där du bor. Du kommer ju aldrig ur detta på egen hand. Han har bra kontakt med sitt ex och har med största sannolikhet redan berättat om den galna människa han chattade med ett tag. 
    Hon skulle bara skratta åt dig, men för honom kan det ha gått alldeles för långt och han kanske polisanmäler ditt stalkande och fullkomligt GALNA beteende. 

Sök nu hjälp!!!! NU omedelbart innan det går riktigt illa för dig.

Och nej, han har inte varit otrogen mot någon eftersom de inte har ett förhållande utan (om det ens syä.mer?) ligger ibland. Lämna HONOM och hans familj ifred nu!

Skärp dig, detta kan du inte skylla dina diagnoser för. Kontakta personal omgående! 

• Anonym (fiktivmedlem)

Det är lugnt people, inget kommer att ske.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Suck) skrev 2025-08-21 18:51:42 följande:

PRATA med personalen där du bor. Du kommer ju aldrig ur detta på egen hand. Han har bra kontakt med sitt ex och har med största sannolikhet redan berättat om den galna människa han chattade med ett tag. 
    Hon skulle bara skratta åt dig, men för honom kan det ha gått alldeles för långt och han kanske polisanmäler ditt stalkande och fullkomligt GALNA beteende. 

Sök nu hjälp!!!! NU omedelbart innan det går riktigt illa för dig.

Och nej, han har inte varit otrogen mot någon eftersom de inte har ett förhållande utan (om det ens syä.mer?) ligger ibland. Lämna HONOM och hans familj ifred nu!

Skärp dig, detta kan du inte skylla dina diagnoser för. Kontakta personal omgående! 

Ja det får hon väl gärna göra då jag skrattar åt honom att han är en sån loser så den enda som vill ha honom är hans ex 😂🤮 men hon får gärna ta tillbaka honom hoppas bara hon inser vilken stor skithög han hon förtjänar en bättre man. Och nej jag har inte skyllt nåt på mina diagnoser.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (H) skrev 2025-08-21 18:28:38 följande:

Att sexchatta räknas som otrohet i ett öppet förhållande??
    Hjälp. 

Jag TROR att dom har ett öppet förhållande men jag är inte säker
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-08-21 19:16:52 följande:
    Jag TROR att dom har ett öppet förhållande men jag är inte säker
    Om du tror det "behöver" du inte ens fundera på att kontakta henne eftersom han inte varit otrogen.  Bra, glöm det nu.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Suck) skrev 2025-08-21 19:24:28 följande:
    Om du tror det "behöver" du inte ens fundera på att kontakta henne eftersom han inte varit otrogen.  Bra, glöm det nu.
    Jag står fortfarande fast vid att jag tycker att sexchatta räknas som otrohet sen får du tycka vad du vill och dessutom var han inte ärlig mot mig att han hade flickvän 
  • Anonym (Anonym)

Jag hade aldrig börjat skriva med honom om jag visste att han hade flickvän men han sa att han var singel och då valde jag att tro på vad han sa en annan tjej som jag har pratat om honom med säger att hon 100% säker på att han och tjejen han har barn ihop med fortfarande har en relation ihop sexuellt och kärleksmässigt

• Anonym (Anonym)

Den tjejen som var 100 % säker på att han och dotterns mamma fortfarande hade en relation hade dejtat honom förra året i några månader och han pratade väldigt mycket om sitt ex och sov hos exet varannan helg när han träffade din dotter..

Svar på tråden Öppet förhållande