Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Sonen på 11år har trång förhud och har fått kortison för det, någon mer med erfarenhet?

Fy fan, stackars grabb att hans mamma vet om hans öppning som 11.5 år. Jag började runka som 7 åring och att någon hade haft koll på min öppning som 11.5 åring hade fått mig att känna att jag inte har något värt mer att skydda utan totalt läggs för allt och alla. Fy fan. Lägg av. Antingen spricker den eller så söker han hjälp när han är tonåring,.. utan att du behöver stirra in i hans könsorgan... stackars grabb. 

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Mamman) skrev 2025-08-22 18:32:22 följande:

När började ni märka av detta? Jag har en snart sexåring här hemma och funderar på när man ska söka hjälp. Pojken har haft flera balaniter genom åren och utan flera sittbad i veckan kommer de genast tillbaka. Han luktar också urin, trots ordentlig tvätt. Han kan inte heller föra tillbaka förhuden det minsta utan smärta. 

När vi sökte för de upprepade balaniterna, sa läkaren att hon misstänkte trång förhud, men inget mer om hur vi skulle gå vidare eller när vi borde söka hjälp. När bör man söka vård?

När han inte kan knulla. Eller om det gör jävligt ont för han i normala fall. Att du oroar dig över din 6 åring är bara sjukt. Bevisar än mer att du gillar kolla dina söners könsorgan. När de själva uttrycker problem så är det dags för operation. Inte annars. 
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Mamman) skrev 2025-08-22 19:11:06 följande:
    Nu har min son uttryckt att det gör ont i snoppen sen han var tre år. Varför i helvete tror du vi sökte vård första gången?
    Så på 3 år har inte vården varken sett eller gjort något? Och då är ungen enbart 6 år gammal??? Nej... ber om ursäkt, inte för att jag har stort förtroende till vården.. .men om det hade varit ett reelt problem för grabben som 3 åring... ås hade du gjort mer än vad du harlyckats åstadkomma med idag med vården. Du låter dock jävligt fokuserad över att ha koll på deras könsorgan. Om grabben 3Åringen hr mått dåligt sedan 3 års ålder om det... vilket förmodligen inte ens är sant.. men visst, jag vill aldrig förneka möjligheter... då hade "ni" som du skriver.. fast egentligen DU tagit tag i det här ordentligt. Eller hur ?? Annars åk till valfritt arab land och be om omskärelse.. med RENA redskap.Vad är problemet? 
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Vännen) skrev 2025-08-22 19:33:33 följande:
    Men vad är du för andrasortering till mansperson egentligen?

Detta är ett problem för många killar och män där de ofta lider i årtatal helt i onödan p.g.a. attityder som din.
    Du menar att muslimer har ett försprång då eller ? Snarare du som är andra hands sortering för utan kirurgiskt ingrepp så hade du inte ens kunnat kissa... eller hur ? Ville inte vara dryg, men det var du som tog upp andra hands sortering från början.. 
Svar på tråden Sonen på 11år har trång förhud och har fått kortison för det, någon mer med erfarenhet?