• Licker

Man som använder strapon

Hej!
    Jag är en man med stora potensstörningar, Lever ihop med en kvinna som hade önskat kunna ge penetrerande sex. Ställer frågor om någon använder strapon här i gruppn. En fråga till kvinnor; skulle ni tycka det kan vara ok eller det ger inget. Det har låst sej för oss jag försöker med oralsex oc med fingrarna att tillfredställa min fru men när hon vet att det inte blir samlag så går det inte för henne. Jag kan tillfredsställa mej själv med riktigt hårt runk och vi gör det tillsammans ibland men jag måste dra i den själv. Jättejobbigt vi är i 70 årsåldern och har tidigare haft ett jättebra sexliv och viljan finns fortfarande. 

• Svar på tråden Man som använder strapon
  • Licker

Det har jag redan gjort det är inte det som är min tanke. Det jag är ute efter är att
    ha ett sex ungefär som innan det här började krångla. I princip sätta på. Men hur skulle det upplevas det är hur en kvinna skulle tänka om gubben kom med en sån här grej. Satisfyern är en unik sak helt otrolig. 

• Licker

Jag har testat både Tadafil och Siddetenafil. har recept på Sidenafil100 mg som fungerar ibland men väldigt ovisst.  För att vara säker på att kunna ge något så tänker jag på en Strapon, känner bara en ovisshet om hur hon ska reagera. Det var lite därför jag la in den här tråden, ville ha lite svar från kvinnor om hur no tänker och skulle reagera om gubben kommer med en konstlad kuk.

• Licker

Nu har jag köpt en Strapon och vi har testat lite. Vi gillade det bägge två. Jag vill ge och känna ?knullrörelse?. Min fru gillade det så det blev en lösning. Får väl bygga vidare och få till min utlösning efter akten.Glad

Svar på tråden Man som använder strapon