Inlägg från: Anonym (xxx) |Visa alla inlägg
  • Anonym (xxx)

Om ett par raggar på dig..

Anonym (Hon) skrev 2025-08-22 08:57:08 följande:

När det händer så droppar jag den jag var intresserad av. Frågan är ju såklart fri men hade jag velat ha en trekant så hade jag sökt upp det istället. Jag blir faktiskt lite förolämpad och rätt besviken beroende på hur intresserad jag var, jag tänker "jaha, det var en sån" och funderar på om jag kan sålla bort det här folket tidigt. Min tid är dyrbar, jag vill inte slösa den på såna jag inte är intresserad av.

Det är lurigheten jag inte gillar. Har inget problem med att trekantsfolk söker upp varandra.

Hur vet man innan man frågar?
  • Anonym (xxx)

Jag hade tackat nej redan i första skedet, så frågan om trekant hade nog aldrig kommit upp. 

• Anonym (xxx)
    Anonym (Hon) skrev 2025-08-22 09:23:07 följande:
    Det står i ts att det visar sig lite senare att det finns både ett förhållande och dom söker en tredje person. Så det har ju funnits tid där emellan.

Har varit med om dom som säger att dom är singlar, sen visar det sig att dom ljugit. Bra start och så kommer det gruppsex sen som extra minus.
    OK, du skrev nämligen att du vill själv söka upp, inte bli tillfrågad. Hur vet du vem du ska fråga?
Svar på tråden Om ett par raggar på dig..