Om ett par raggar på dig..
Är jag singel och damen het så tackar jag ja 10av10 förutsatt att jag inte behöver göra nåt sexuellt med hennes kille. MMF är superhett🔥 
komigen nu icels 5 tummar ner på detta inlägg (som nån startade en tråd om)!

Är jag singel och damen het så tackar jag ja 10av10 förutsatt att jag inte behöver göra nåt sexuellt med hennes kille. MMF är superhett🔥 
komigen nu icels 5 tummar ner på detta inlägg (som nån startade en tråd om)!

Så underbart att mitt svar fått de klassiska 5 tummarna ned 😂
 Känner en stor ära och ödmjukhet inför den uppmärksamheten, tack!

Vilket oerhört barnsligt och puckat svar från ditt håll.
Jag är ingen tant varken i utseende eller ålder. Är inte heller religiös och har aldrig varit, sicket bullshit.
Detta handlar inte heller om mig utan om hur man beter sig mot folk och detta förmår uppenbarligen inte sjuka typer som går fram på offentliga platser och ofredar kvinnor med såna grisiga förslag. Det är ett sjukt beteende och lika sjukt hänsynslöst.

Men du får kalla alla andra massa skit? jag citerar dig: Det är inte trevligt att bli sedd som både lösaktig och omdömeslös, bara nedlåtande och vedervärdigt. Sen vittnar det också om en bottenlöst usel social kompetens..
som du brukar skriva i andra trådar: skapar man en tråd får man räkna med mothugg. Ditt tankesätt är patetiskt. Men visst jag kan ju anmäla dig också isåf.  

Okej men om du är så sugen på att diskutera ämnet sakligt utan påhopp. Vad tycker en sån som du om vad kvinnorna säger i citaten i den här artikeln då?
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/vuxenklubben-som-ett-lekland-for-vuxna/

) du vet ingenting om mig eller vad jag behöver. Och jag behöver ingen hjälp med nånting, varken på forumet eller i verkliga livet. Du behöver nog hjälp med dig själv. Att anklaga andra medlemmar för att söka bråk eller gå in i inbillade offerroller är oärligt och ingen trevlig taktik.
) du vet ingenting om mig eller vad jag behöver. Och jag behöver ingen hjälp med nånting, varken på forumet eller i verkliga livet. Du behöver nog hjälp med dig själv. Att anklaga andra medlemmar för att söka bråk eller gå in i inbillade offerroller är oärligt och ingen trevlig taktik.