Inlägg från: Anonym (Kille 25) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille 25)

Om ett par raggar på dig..

Är jag singel och damen het så tackar jag ja 10av10 förutsatt att jag inte behöver göra nåt sexuellt med hennes kille. MMF är superhett🔥 

komigen nu icels 5 tummar ner på detta inlägg (som nån startade en tråd om)!

• Anonym (Kille 25)
    Mandel skrev 2025-08-22 17:41:24 följande:

Så underbart att mitt svar fått de klassiska 5 tummarna ned 😂
    Känner en stor ära och ödmjukhet inför den uppmärksamheten, tack!

Svenska kyrkan med diverse sekter slår till igen?
  • Anonym (Kille 25)
    Anonym (e) skrev 2025-08-22 17:56:19 följande:
    Snarare varje gång man nämner bisexualitet i samband med trekant :/ riktigt träsk detta
    Nja, det gäller även MMF där alla är straighta. Då blir det ett jävla liv och vips är de två straight killarna homosexuella helt plötslig. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kille 25)
    Mayjel skrev 2025-09-04 12:53:15 följande:

Vilket oerhört barnsligt och puckat svar från ditt håll. 

Jag är ingen tant varken i utseende eller ålder. Är inte heller religiös och har aldrig varit, sicket bullshit.

Detta handlar inte heller om mig utan om hur man beter sig mot folk och detta förmår uppenbarligen inte sjuka typer som går fram på offentliga platser och ofredar kvinnor med såna grisiga förslag. Det är ett sjukt beteende och lika sjukt hänsynslöst. 

Ja för det var ju säkert det TS menade att två sjuka typer går fram till en kvinna hux flux på torget i stan mitt på ljusa dan och bjuder in till trekant. Du är så efter så man blir mörkrädd😂 

Hört talats om tinder eller ragga på krogen? El just ja, du var ju ingen slampa. Glöm att jag frågade. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kille 25)
    Mayjel skrev 2025-09-04 18:56:41 följande:
    Den enda onormala här är ju uppenbarligen du, som fortsätter förolämpa mig och kränka, trots att du redan fått ett lika elakt inlägg borttaget så sent som i eftermiddags. 

Du är anmäld igen för personangrepp.

Men du får kalla alla andra massa skit? jag citerar dig: Det är inte trevligt att bli sedd som både lösaktig och omdömeslös, bara nedlåtande och vedervärdigt. Sen vittnar det också om en bottenlöst usel social kompetens..

som du brukar skriva i andra trådar: skapar man en tråd får man räkna med mothugg. Ditt tankesätt är patetiskt. Men visst jag kan ju anmäla dig också isåf.  

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Kille 25)
    Mayjel skrev 2025-09-04 19:28:11 följande:
    Nej, det är som sagt inte okej att förolämpa andra medlemmar vilket du gjorde ännu en gång med ditt skitsnack och förtal om min person. Du är anmäld igen. 

Nej, jag håller mig inte borta från sexforum utan är där jag känner för att vara. Respektera de regler som finns istället, annars är det du som ska hålla dig borta.

Okej men om du är så sugen på att diskutera ämnet sakligt utan påhopp. Vad tycker en sån som du om vad kvinnorna säger i citaten i den här artikeln då? 

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/vuxenklubben-som-ett-lekland-for-vuxna/

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kille 25)
    Mayjel skrev 2025-09-07 04:58:46 följande:
    Nej, det gör jag inte. Endast om någon är otrevlig mot mig först och då kan de liksom inte räkna med nåt annat. Dålig analys av mig förövrigt.

Och jag säger med precis samma välmening (Drömmer) du vet ingenting om mig eller vad jag behöver. Och jag behöver ingen hjälp med nånting, varken på forumet eller i verkliga livet. Du behöver nog hjälp med dig själv. Att anklaga andra medlemmar för att söka bråk eller gå in i inbillade offerroller är oärligt och ingen trevlig taktik.
    Vi kan ta en kaffe IRL och prata om dina psykiska besvär Mayjel. Vi bor inte så långt ifrån varandra ju! 
  • Anonym (Kille 25)
    Mayjel skrev 2025-09-07 05:32:34 följande:
    Har inga psykiska besvär. Det är du som projicerar för fullt. 
    Vi tar en köpp köffe oavsett tycker jag. När kan du? Du kan få se lite bilder från mina trekanter också så du slipper gå runt och tro att jag är en stackars incel.
  • Anonym (Kille 25)
    Mayjel skrev 2025-09-07 05:32:34 följande:
    Har inga psykiska besvär. Det är du som projicerar för fullt. 
    Kom å ta en kaffe på café gapet imorn då kan jag visa dig lite goa bilder. Vet ju vart du bor nu så det borde inte va nå problem för dig. eller törs du inte?
  • Anonym (Kille 25)
    Mayjel skrev 2025-09-08 18:53:12 följande:
    Jag är inte intresserad av trekanter, vilket jag redan påpekat flera gånger. Inte av några sådana bilder heller, varken riktiga bilder eller dina påhittade dito.
    Lätt att vara kaxig å otrevlig bakom en skärm. Kom till kafét imprn ist.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kille 25)
    Mayjel skrev 2025-09-08 19:07:47 följande:
    Jag har inte förstört forumet, det är du som gör detta med dina trakasserier, och nej, jag kommer att fortsätta skriva i vilka trådar jag vill och säga min åsikt. Ditt mobbande kommer inte att sätta stopp för min yttrandefrihet. 

Vill ni inte veta vad folk tycker i en fråga så föreslår jag att ni inte skapar såna frågetrådar istället. 
    Och du får du dras med sånna som mig. Vi kommer ha mycket kul tillsammans. 
Svar på tråden Om ett par raggar på dig..