Tjej som inte tar initiativ
Min fru tar inte heller initiativ lika ofta som jag. Jag pratar med henne om det ibland, men tjatar inte. Istället försöker jag njuta av att det är jag som styr, jag bejakar min dominanta sida. Det går bra.
Min fru tar inte heller initiativ lika ofta som jag. Jag pratar med henne om det ibland, men tjatar inte. Istället försöker jag njuta av att det är jag som styr, jag bejakar min dominanta sida. Det går bra.
Liten uppdatering, vi har dom senaste veckorna pratat jätte mycket om situationen. Hon är jätte ledsen över att det blivit så här. Hon säger att hon själv inte förstår att det blivit så att jag inte riktigt känner mig älskad. Att hon inte tar initiativ till närhet ömhet beröring och sex. Men är helt medveten om att hon inte är som tidigare. Hon vet inte heller riktigt hur vi ska göra för att ändra på situationen.
Efter alla diskussionerna har de kommit fram att hon inte mår riktigt bra, gillar inte sitt utseende. Övervikt är en stor orsak.
Men också många andra små saker som blivit jobbiga. Men hennes kärlek till mig är fortfarande enormt stark och vill fortsätta.
Hon tycker att när läget är som de är och hon inte kan ge mig de jag saknar så tycker hon att jag får gärna hitta andra som kan ge mig de jag saknar. Hon tycker att det är fel att jag ska behöva känna så här.
Det är dock inte någon jag känner för. Hellre då att avsluta förhållandet tänker jag.
Vi fortsätter att prata, känns som att det ändå går jättebra att prata trots allt.
Mina kvinnor har uppskattat att jag inte varit påstridig, inte visat missnöje om det inte blivit sex som jag förväntat mig, inte tjatat och klagat.
Bäst har varit att vara "lätt på handen". Att smeka i förbigående, ge en klapp på kinden, lyssna noga på henne och ställa följdfrågor och återknyta till sånt hon berättat tidigare. Uppvakta med små gåvor och förslag på bio eller middag på stan. Att närma mig försiktigt, men luta mig tillbaka utan att det blir en ren sexinvit.
Hon vet att jag gärna har sex med henne en morgon i helgen. Jag behöver inte upplysa om det, bara vara öm och rar och låta henne styra.
Och faktiskt tycker jag mig kunna känna på hennes hud och rörelser när hon är intresserad. Hon blir lite varmare i händer och på ryggen, som att huden öppnar sig.
Ånej! Det är en typisk kvinna!!!
De blir alla likadana förr eller senare.
Tror det ligger i deras gener, att bli lika passiva som en död fisk!