Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Tjej som inte tar initiativ

Jag kan nog svara för de flesta män, mentalt vill vi alltid men det kanske inte alltid fungerar av fysiska skäl, det är alltid bättre om kvinnor tar initiativ så slipper vi försöka gissa

• Anonym (Man)
    Anonym (Bertil) skrev 2025-10-20 12:32:47 följande:

Mina kvinnor har uppskattat att jag inte varit påstridig, inte visat missnöje om det inte blivit sex som jag förväntat mig, inte tjatat och klagat. 

Bäst har varit att vara "lätt på handen". Att smeka i förbigående, ge en klapp på kinden, lyssna noga på henne och ställa följdfrågor och återknyta till sånt hon berättat tidigare. Uppvakta med små gåvor och förslag på bio eller middag på stan. Att närma mig försiktigt, men luta mig tillbaka utan att det blir en ren sexinvit. 

Hon vet att jag gärna har sex med henne en morgon i helgen. Jag behöver inte upplysa om det, bara vara öm och rar och låta henne styra.

Och faktiskt tycker jag mig kunna känna på hennes hud och rörelser när hon är intresserad. Hon blir lite varmare i händer och på ryggen, som att huden öppnar sig.

Hon vill styra då är du lyckligt lottad men du kan känna hennes hud så har du reptila förmågor kanske
  • Anonym (Man)
    Anonym (Trötter) skrev 2025-10-21 22:58:49 följande:
    Som att det är kvinnan som ska tvätta/städa och laga mat?
    Fast vissa kvinnor gillar det inte för att det förväntas
  • Anonym (Man)
    Tecum skrev 2025-10-22 17:35:51 följande:
    Du tycker ju att det ligger i mannens natur att initiera sex, är hans uppgift och tillhör mansrollen. Om vi är så styrda av biologin är det ju lika rimligt att det ligger i kvinnorollen att pyssla och ordna i boet, alltså hemmet.
    Kvinnor som tycker att mannen ska städa ska inte klaga efteråt om det inte blir lika rent städat som de vill annars kan de lika gärna göra det själva istället för att klaga efter
Svar på tråden Tjej som inte tar initiativ