Tjej som inte tar initiativ
Jag kan nog svara för de flesta män, mentalt vill vi alltid men det kanske inte alltid fungerar av fysiska skäl, det är alltid bättre om kvinnor tar initiativ så slipper vi försöka gissa
Jag kan nog svara för de flesta män, mentalt vill vi alltid men det kanske inte alltid fungerar av fysiska skäl, det är alltid bättre om kvinnor tar initiativ så slipper vi försöka gissa
Mina kvinnor har uppskattat att jag inte varit påstridig, inte visat missnöje om det inte blivit sex som jag förväntat mig, inte tjatat och klagat.
Bäst har varit att vara "lätt på handen". Att smeka i förbigående, ge en klapp på kinden, lyssna noga på henne och ställa följdfrågor och återknyta till sånt hon berättat tidigare. Uppvakta med små gåvor och förslag på bio eller middag på stan. Att närma mig försiktigt, men luta mig tillbaka utan att det blir en ren sexinvit.
Hon vet att jag gärna har sex med henne en morgon i helgen. Jag behöver inte upplysa om det, bara vara öm och rar och låta henne styra.
Och faktiskt tycker jag mig kunna känna på hennes hud och rörelser när hon är intresserad. Hon blir lite varmare i händer och på ryggen, som att huden öppnar sig.