Inlägg från: Idoolboi24 |Visa alla inlägg
  • Idoolboi24

Idol 2925

En del skriver att det är för få auditions och att alla inte får utrymme. Det stämmer, men det har varit så länge. Jag kollade upp regelverket och hittad detta:

''Måste man skicka in ett videoklipp i sin ansökan?
    Ja. Utan videoklipp är din ansökan ogiltig. Du får gärna ladda upp fler klipp, men det krävs minst en video där vi klart och tydligt kan se och höra dig sjunga.

Får man ha instrument på sin digitala audition?
    Ja, man får ha instrument och bakgrundsmusik på sin digitala audition. Vi kan dock komma att be dig sjunga a cappella (utan instrument/musik) under din audition.

Jag har gjort en digital ansökan. Får jag komma på audition?
    Om du har gått vidare kommer du, efter din digitala ansökan, bli inbjuden till en digital audition med Idol-redaktionen. Dessa steg har ersatt den kö som fanns i tidigare säsonger, och vi har alltså inte några fysiska köer kvar i Idol. Går du vidare ytterligare ett steg kommer du att bli inbjuden till ett auditionstopp med tv-juryn.''

• Idoolboi24

Jag gillar den här idén med att barnet till artister tävlar, jag vill se om Love kommer få ett genombrott före farsan , jag menar, Martin slog igenom vid 30 i Melodifestivalen och sen slog han igen stort med Sjumilakliv 31 år gammal. Sen är jag också intresserad av Alma, kommer platinabiljetten räcka hela vägen?
    Förresten, ni som skriver på denna tråd skriver mycket
    ''Hur är det med er då.''
    ''Jag gjorde detta.''
    ''Oj, vad kul.''
    ''God natt och sov gott'' och liknande.''
    Det skrivs mindre om själva tävlingen, ni är som Idolproduktionen.

• Idoolboi24
    Nandez skrev 2025-09-06 21:22:32 följande:
    Tidigare så var det flera program i veckan 
    Man visade inte alla auditions då heller.
  • Idoolboi24

Hittills håller jag med om dom som har gått vidare, med mina favoriter som är Love, Alma och Love. Jag finner även ett underhållningsvärde. Vilken Love tror ni på?

• Idoolboi24

Just har vi två stora favoriter I tävlingen, det är Love igår och Alma. Båda kan spela musik och är duktiga på att showa, Alma lite mer. Tuva är också där och nosar fast inte lika starkt. Men nu är frågan, om nu juryn plockar fram två eller en av dom, vem/vilka tror ni går segrande till lördagsfinalerna?

• Idoolboi24

Spännande att få se hur Rejahn kommer prestera efter Talang och Mello. Först Talang, Mello sen Idol är en udda kombo, det brukar vara tvärtom.

Svar på tråden Idol 2925