Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Idol 2925

molly50 skrev 2025-10-18 21:03:02 följande:
    Jag skulle faktiskt tro det. Det syntes ju inget när Arvid sjöng så. Inte för någon av de andra heller.
    Nä inte när dom sjunger, men det var när Per pratade med någon av dem som det syntes....

Men det är nog bara jag som tittar så noga. Kanske för att jag följer Spökjakt med Laxtons och ska kolla vart enda vrå för att se skuggor och sånt.Skrattande
  • Jhannis

Tycker att Alma är lite för mycket så här i början och sången berör inte mig alls.

• Jhannis
    molly50 skrev 2025-10-18 21:17:44 följande:
    Tycker att hon gjorde ett lite svårt låtval för henne.
    Sen har man bara hört en eller är det två gånger så. Nej låtvalen var inte bra.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-10-18 21:19:48 följande:
    Tycker att juryn hyllar henne för mycket, tycker inte att hon har den bästa rösten av alla
    Håller med dig
  • Jhannis

Nu saknar jag danserna i min ungdom med Loves låt. Har dansat till denna låt massor av gånger i Finland då sjöngs den på Finska.

Love jätte bra

• Jhannis
    Skrattande Skrattar gott när någon sa att "Tanterna på Facebook" gillar hans låt.

Ja jag är en tant och älskar låten Love sjöng.Hjärta
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-10-18 21:38:31 följande:
    Jag är kanske inte en tant riktigt ännu,med mina 53 år,men jag tycker också att låten är ok. Glad
    Eller så är jag också en tant. Har ju blivit kallad det här på FL förr så. Skrattande
    Jag är tant till åldern 69, men inte till sättet Skrattande
Svar på tråden Idol 2925