Ok. Ja,jag har,som sagt,inte heller så jättebra koll på det.
Men lyssnar inte heller så mycket på det,mer än om jag har radion på.
Samma här, det är på radion jag hör den nyare musiken. Brukar lyssna på Musikhjälpen som börjar på tv i morgon kväll och håller på en vecka. Brukar vara blandad musik som önskas
Samma här, det är på radion jag hör den nyare musiken. Brukar lyssna på Musikhjälpen som börjar på tv i morgon kväll och håller på en vecka. Brukar vara blandad musik som önskas
Ok. Det är inget jag brukar lyssna på. Någon gång,kanske.
Just nu så lyssnar jag mycket på kanaler som spelar julmusik också.
Jag har den mest på i bilen. Eller när jag håller på md julpyssel och vill ha julmusik.
Jag har inte hunnit lyssna på Julmusik, Var i dag på Tomte Trampen då alla affärer var öppna och det var några som sålde julsaker ute på gatan. Dock var det såå halt då det regnat hela går dagen.
Jag har inte hunnit lyssna på Julmusik, Var i dag på Tomte Trampen då alla affärer var öppna och det var några som sålde julsaker ute på gatan. Dock var det såå halt då det regnat hela går dagen.
Ok. Ja,det har varit ruskväder här med idag så jag har bara varit hemma. Ingen julmarknad.
Men den som är här är inte mycket för världen heller.