Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Idol 2925

molly50 skrev 2025-08-29 15:36:58 följande:
    Ok. Ja,då är det ju lite svårare.

Ja.det är jobb med ett akvarium. Och även de behöver ju mat om an är bortrest.
    Men har man tur så har man kanske grannar eller vänner som kan hjälpa till. 
    Jag har en väninna som har hund och hon kan aldrig åka längre bort typ wekend resa eller nåt. Vi kan inte vara och shoppa mer än några timmar innan hon måste vara hemma....För mig blir det stress och tänka att jag inte hinner med nåt.

Jag hade ackvarium länge, men städningen av den gjorde så att jag satte bort. Men jag älskar att se fiskarna hur länge som helst.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-08-29 20:58:50 följande:
    Det är rogivande att titta på fiskarna 
    Absålut
  • Jhannis

Glömde bort att det var Idol i kväll.

Har suttit och tittat på Spökjakt som var live i går kväll ett 3 timmar långt program från Bogesunds slott med Laxton. Skulle sett den i går, men länken jag fick fungerade inte. Så jag fick en ny länk i dag och suttit framför datorn och tittat i 3 timmar.

Nu har jag sett kvällens Idol. Tycker fortfarande att det är en massa onödigt mellan dom som ska sjunga sin låt. Tycker även att det är fel att endel får prata hur länge som helst när andra ska sjunga direkt dom sagt sitt namn.

Fanns några bra i kväll som Alma och Arvid och några killar till.

• Jhannis
    molly50 skrev 2025-08-31 12:03:57 följande:
    Det kan nog ha att göra med att vi har blivit vänner då vi brukar starta trådar och titta på tv-program tillsammans.
    Vi kan absolut försöka hålla oss lite mer on topic. Eller så får du försöka bortse från våra OT-inlägg och scrolla förbi.
    Glad
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-08-31 18:31:24 följande:
    Tycker inte att det är så mycket off topic, under programmets gång skrivs det mest vad man tycker om de sökande

Håller med Molly, vi är några som skrivit i samma trådar i flera år
    Inte heller jag tycker det är off topic. Vi som har skrivit i flera år med varann tycker bara det är kul att höra i från varann under programmet.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-09-02 14:55:09 följande:
    Samma här. Glad
    Känns lite olustigt att skriva nåt här med då andra inte gillar att vi några få pratar lite vid sidan av programmet.Gråter
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-09-03 13:50:14 följande:
    Det är väl bara att scrolla förbi våra inlägg,i så fall. Glad
    Jo helt klart så kan dom som inte gillar att vi pratar om lite annat scrolla förbi eller starta en egen tråd.Glad
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-09-03 18:12:41 följande:
    Jag som TS tycker att vi fortsätter så som vi alltid gjort
    Låter bra Solig
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-09-06 20:01:56 följande:

Första tjejen så där

Håller med dig....
Svar på tråden Idol 2925