Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Idol 2925

Killen sjunger bra och det bästa att han inte var lika flamsig som hans systrar.

• Jhannis

Vitor sång var inte bra i början, men ok blev bättre sen....Mig gav den inte gåshud.

• Jhannis
    molly50 skrev 2025-09-06 21:12:42 följande:

Tycker det är lite synd att man inte får höra alla sjunga.

Håller med dig för det är med första låten som man börjar gilla den som sjunger, men som sagt många bra deltagare får man inget hum om då man inte får se uppträdandet.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-09-06 21:13:41 följande:
    Glad Även Berra och Per blev emotionella. Glad
    Jag blev tårögd av att Berra och Per hade tårar i ögonen.

Men många deltagare tror att dom får gå vidare när dom berättar om något jobbigt i deras liv vilket jag inte tycker ska tas med. Inga snyft historier för att gå vidare. Alla vart enda deltagare har nåt i baggaget utan att berätta det i tv.

Ursäkta om jag är hård, men gillar inte sånt.
  • Jhannis
    Idoolboi24 skrev 2025-09-06 21:19:24 följande:

Hade man visat alla auditions hade det varit över 3 timmar. 

Då skulle det vara så att det blir 3 timmar för alla ska ha samma chans att höras och synas.
  • Jhannis

Nu fick jag tårar i ögonen för att Love fick platinabiljetten. Gick verkligen till kvällens bästa uppträdande.Hjärta

• Jhannis
    Idoolboi24 skrev 2025-09-07 11:56:35 följande:

Just har vi två stora favoriter I tävlingen, det är Love igår och Alma. Båda kan spela musik och är duktiga på att showa, Alma lite mer. Tuva är också där och nosar fast inte lika starkt. Men nu är frågan, om nu juryn plockar fram två eller en av dom, vem/vilka tror ni går segrande till lördagsfinalerna?

Både Alma och Love går långt.
Svar på tråden Idol 2925