Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Idol 2925

Anonym (Suck) skrev 2025-11-23 01:06:32 följande:
    Jo men de är ju castade enligt idiotfaktorn. Den som gör sig bäst på tv lever längst. 
    Kolla ICA med Kromoson_Kalle som ingen kan höra vad han säger, castad med PK.
    Veckans reklam är obegriplig och jag misstänker att ICA bytt reklambyrå sedan "gamla" Stig försvann, kvaliteten har droppat genom golvet!
    Förut kunde eras reklam vara varm och kul men det har totalt försvunnit.
    Du vet väl att det 'r helt frivilligt att titta på? Eller skriva i den här tråden,fär den delen.
    Om du inte gillar Idolkonceptet så förstår jag inte vad du gör här?
    Samma sak med Ica-reklamen. Vad har den med Idol att göra?
    Och varför hoppa på en kille med DS som du gör? Det är bara onödigt och säger mer om dig än om honom. Han har åtminstone en funktionsnedsättning att skylla på.
    Jag tycker,för övrigt,att han är duktig.
  • molly50

Vi får se om jag hinner vara med ikväll. Är hos svärföräldrarna på middag. Men jag hinner kanske hem till slutet. Men ska försöka se det,i alla fall. 🙂

• molly50
    Nandez skrev 2025-11-29 18:19:09 följande:
    Hoppas att ni får en trevlig middagGladSkål
    Tack,det får vi säkert. 🙂
    Nandez skrev 2025-11-29 18:21:08 följande:
    Det vore kulGlad

Ja,vi får se sen. 🙂
  • molly50
    Nandez skrev 2025-11-29 20:26:12 följande:

Det var Ingrids bästa framträdande 

Ja,helt klart.
  • molly50
    Nandez skrev 2025-11-29 20:32:10 följande:
    Blev så berörd av hennes sång
    Ja,samma här.
  • molly50
    Anonym (Rei) skrev 2025-11-29 20:35:12 följande:
    Jag tyckte det kändes fel pga hennes dialekt, plus att jag nog vill ha den råa powern i framförandet som Helen har. Man hör verkligen hur hon är på väg att tappa sin tro. Den var för olik originalet för mig. 
    Man hörde ju tydligt finlandssvenskan,men känslan i det fanns där. Och den berörde mig.
Svar på tråden Idol 2925