• Nandez

Idol 2925

I kväll är det åter dags för Idol, här kan prata om stort och smått om programmet😀

Väl mött😀

• Svar på tråden Idol 2925
  • Jhannis

Jag tycker att detta med duetter kom för tidigt. Deltagarna har inte hunnit lära känna varann så hur 17 ska dom kunna sjunga med varann....Ofta faller någon som är bra bara för att denne inte kunde sjunga med en annan.

Fattade att Alma skulle vidare för hon var juryns favorit från dag 1.

• Nandez
    Jhannis skrev 2025-09-27 21:30:30 följande:

Jag tycker att detta med duetter kom för tidigt. Deltagarna har inte hunnit lära känna varann så hur 17 ska dom kunna sjunga med varann....Ofta faller någon som är bra bara för att denne inte kunde sjunga med en annan.

Fattade att Alma skulle vidare för hon var juryns favorit från dag 1.

Det verkar som att hon är det
  • molly50

Tack för ikväll! Glad Såklart får vi vänta till nästa vecka innan vi får veta vilka som går vidare. Typiskt.

• molly50
    Nandez skrev 2025-09-27 21:32:32 följande:

Han verkar väldigt stöddig

Ja.lindrigt sagt.
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-09-27 21:33:03 följande:

Tack för ikväll! Glad Såklart får vi vänta till nästa vecka innan vi får veta vilka som går vidare. Typiskt.

Tack för i kväll allaGlad
  • Jhannis

Hoppas inte han Josef eller vad han heter går vidare för hans självsäkerhet lät fruktansvärt......Inte för att tjejen med han var bra heller (ursäkta) enligt mig....

• Jhannis
    Nandez skrev 2025-09-27 21:32:32 följande:

Han verkar väldigt stöddig

Han var otroligt stöddig.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-09-27 21:33:03 följande:

Tack själv för i kväll.Skrattande
Svar på tråden Idol 2925