• Anonym (Ledsen)

Långa inre blygdläppar

Hej! Jag har mått dåligt över min ena inre blygdläpp sen jag var 12, är 29 nu?
    Båda hänger utanför dom yttre, den ena bara pyttelite men jag har mätt och den andra är liksom 3 cm lång varav den hängner utanför dom yttre 2 cm :?( 
    Jag har aldrig kunnat njuta av sex och jag mår dåligt av detta VARJE dag.
    Jag är singel och klarar verkligen inte vara intim med någon, får panik för att personen ska tycka jag är äcklig. 

Vill operera men jobbar inom vården så har en väldigt låg inkomst och klinikerna som jag har råd med ligger typ 5 timmar bort. Har nästan lust att försöka klippa av skiten själv, så desperat är jag.
    Är det någon som har haft samma problem? Är det någon som opererat sig, var det värt det? Vet att vissa kliniker har så man kan ta lån och betala per månad så det hade kanske vart en lösning. 

• Svar på tråden Långa inre blygdläppar
  • Anonym (......)

Gå i terapi istället. Billigare.

• Anonym (K)

Har någon kille någonsin haft problem med detta eller sitter allt bara i ditt huvud?

• Liveinuppsala

De är jätte sexigt när de går utanför. Skön känsla när man börjar smeka och kan hitta in mellan dem.
    jag tycker de är sexigare än en vanlig ?rak? skåra till fitta.

• Anonym (Herakles)

Snälla du...detta är ett icke-problem. Jag lovar!

• Anonym (H)

Så sorgligt när människor vill ändra på sitt naturliga utseende. Finns inte en enda människa som helt igenom är "perfekt" enligt vad man själv sätter upp som perfekt. Små bröst, hängiga bröst, kort, lång, tjock, spinkig, blek, tunnhårig, åderbråck, sneda tänder, mellanrum mellan framtänder, celluliter..... bla bla bla...

Så tråkigt och beklagligt. Hade du perfekta enigt dig blygläppar, så hade det varit något annat. Det är bara du som tänker på detta och försöka acceptera ditt utseende som du är född med. Ingen annan tänker på detta, bara du. Har du inga medicinska/mekaniska problem - snälla släpp det. Spar dina pengar och njut av livet och din fantastiska kropp

• Anonym (Lisa)

Jag har haft flera partners och ingen har klagat på asymmetriska inre blygdläppar. Inbillar mig att det är mig och inte blygdläpparna som min partner vill ha sex med. Ett elakt ex frågade om jag alltid sett ut så, men han var som sagt ett elakt ex, så honom ska man inte lyssna på. Det har liksom inte hans enda problem. Jag tror att om du träffar en bra kille, så är det verkligen en ickefråga.

för övrigt; vilka män har perfekt symmetriska könsdelar? 

• Anonym (Hetaste som finns!)

Jag tycker det är supersexigt med stora blygdläppar! Det finns många som jag som skulle bli överlyckliga över hemligheten du gömmer i trosorna. Vilken skatt att ge till killen som är värd att få vara intim med dig! 

• Anonym (entill)

Men du...hur många har du varit intim med? Mina ser ut precis sådär och ingen har någonsin klagat, jag är 45+ och haft många partners av båda könen. Att många i porrfilmer mm är fixade kanske ställt till det för dig? Var med en vän som kortade sina men hon led av att det gjorde ont i tajta jeans, något jag själv aldrig känt av. Testa åtminstone att vara med några stycken innan du gör något så drastiskt som ett ingrepp, ge dig själv den chansen.

• Mentat

Det här är ett problem i huvudet på dig, inte för någon man. Det låter totalt otänkbart att någon man skulle bry sig om det. Du behöver jobba på din självkänsla - fast exakt hur man gör det kan jag tyvärr inte förklara...

Svar på tråden Långa inre blygdläppar