Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Sveriges Mästerkock!

Alla bra program förstörs av att det som ska göra programmet är redan  färdiga baqare, mat experter,  och gud vet allt. Verka som att amatörerna är bortglömda så att programmet går smärtfritt fram...Fortsätter det så här är det inten ide att titt ens.

• Jhannis
    Nandez skrev 2025-09-01 21:02:55 följande:
    Tyckte att det var mest amatörer igår kväll 
    Det tyckte inte jag för många av dem som filmas in har lagat mat hur länge som helst och verkar typ tv vana. Man ser på juryn at kommer det en som är blyg och nervös så vill dom inte låta den gå vidare . Jag anser att ju mindre tv tid före matlagning till juryn de är amatörer.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-09-03 18:10:02 följande:
    Nja, håller inte riktigt med dig. Och sen blir det annat när de inte får laga det dom själv väljer utan det är ett tema.
    Ja när det 12 som kommer in i riktiga programmet då ska dom laga efter teman från juryn. Längtar dit.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-09-07 19:58:00 följande:

Dags för Gävle😀

Oj har dom hunnit dit redan.....Jasg är så inne på att sitta och titta på Spökjakt på Yuo Tub så jag knappt hinner hit Skrattande
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-09-07 20:03:45 följande:

40 ska bli 12

Det blir bra när man kan börja lära namnen på dem som går vidare. Nu är det para babbel och kaos
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-09-07 20:06:08 följande:
    Det är roligare att följa 
    Ja sen när alla 12 är klara.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-09-07 20:08:35 följande:

Skulle vara kul om någon äldre kom med

Absolut ska äldre också få komma med.....
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-09-07 20:22:30 följande:

Man blir lite hungrig ju😁

Ja lite, men jag kan inte med en massa såser och krämer så jag är inte helt såld.
  • Jhannis

Fan vad arg jag blir på Micha när hon gnäller på det äldre...Hon förstör programmet. Hon är ju själv gammal Demon

Svar på tråden Sveriges Mästerkock!