Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Sveriges Mästerkock!

Tycker att det är kul med blandade åldrar

• Nandez
    Jhannis skrev 2025-08-31 20:59:33 följande:
    Absolut.....ålder har inte med matlagning att göra. 
    Verkligen inte
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-08-31 21:00:40 följande:
    Verkar som att alla har kunskapen redan innan dom kommer i programmet. Lite trist att det ska vara så avancerad.
    Japp, håller med
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-09-01 00:05:20 följande:

Alla bra program förstörs av att det som ska göra programmet är redan  färdiga baqare, mat experter,  och gud vet allt. Verka som att amatörerna är bortglömda så att programmet går smärtfritt fram...Fortsätter det så här är det inten ide att titt ens.

Tyckte att det var mest amatörer igår kväll 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-09-01 23:25:43 följande:
    Det tyckte inte jag för många av dem som filmas in har lagat mat hur länge som helst och verkar typ tv vana. Man ser på juryn at kommer det en som är blyg och nervös så vill dom inte låta den gå vidare . Jag anser att ju mindre tv tid före matlagning till juryn de är amatörer.
    Nja, håller inte riktigt med dig. Och sen blir det annat när de inte får laga det dom själv väljer utan det är ett tema.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-09-03 18:11:26 följande:
    Ja när det 12 som kommer in i riktiga programmet då ska dom laga efter teman från juryn. Längtar dit.
    Ja, det är roligare än uttagningen
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-09-07 20:02:00 följande:
    Oj har dom hunnit dit redan.....Jasg är så inne på att sitta och titta på Spökjakt på Yuo Tub så jag knappt hinner hit Skrattande
    Skrattande
Svar på tråden Sveriges Mästerkock!