• Anonym (Skogspromenader.)

Vill kvinnor ha sex efter 45?

Klart att kvinnor i 45års åldern vill ha sex. Men hur många är ni? Vi läser och ser på serier hur alla har fungerande sexliv. Men när allt kommer kring så tycks kvinnor vara intresserad av allt annat än sex. Sex blir en bisak som sätter guldkan på tillvaron i bästa fall?

Kvinnor över och under 45 får gärna delta. Är ni 45 så klickar ni +45. 

Tumme ner på frågan gör mig bara glad!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill kvinnor ha sex efter 45?
  • Olsdotter
    Anonym (Man) skrev 2025-08-28 19:07:04 följande:
    Vilken tur för alla fantastiska män att du valt bort oss ur ditt liv🤗
    Tur?

Är ni helt oförmögna att ens ta ansvar för vilka kvinnor ni har i era liv?

Detta blir bara värre och värre.
  • Anonym (Man)
    Olsdotter skrev 2025-08-28 19:15:29 följande:
    Tur?

Ja det är väl tur. Vet inte om du har barn eller ej men jag skulle absolut inte vilja att min dotter eller son träffar någon som är så extremt bitter och har så låga tankar om det motsatta könet.

Jag vill att mina barn ska träffa en positiv levnadsglad person.
  • Tecum
    Anonym (Ila) skrev 2025-08-27 20:13:27 följande:
    Män är så groteskt värdelösa att det nästan är en skymf mot mänskligheten att de tillåts fortsätta kalla sig själva för partners, deras närvaro i sängen är ett skämt, deras känslomässiga mognad obefintlig och deras självbild fullkomligt uppblåst trots att de inte ens kan prestera det mest grundläggande, och därför är det inte bara förståeligt utan fullständigt logiskt att kvinnor som släpper taget om män upplever en explosion av frihet, för varje man som lämnas bakom är en parasit mindre att bära på ryggen och varje kvinna som vägrar ge dem sin kropp eller sin tid har i praktiken befriat sig från en livslång börda av slapp kåthet, inkompetens och självömkan.
    Sen finns det de som säger att FL är ett kvinnohatande forum...
  • Anonym (Man)
    Olsdotter skrev 2025-08-28 19:15:29 följande:
    Tur?

Och så klart har jag ansvar hem jag släpper in i mitt liv och som relativt få kvinnor jag pratade med via nätet som hade unken syn på män önskade jag så klart inte tid på att träffa.
  • Anonym (Man)
    Tecum skrev 2025-08-28 19:22:03 följande:
    Sen finns det de som säger att FL är ett kvinnohatande forum...
    Ja det stämmer i vissa fall finns så klart män som uttrycker sig hatiskt om kvinnor här också, men dom blir nog avstängda i betydligt större utsträckning och får hålla sig på flashback.
  • Anonym (Ila)

Det är egentligen inte underligt att kvinnohat frodas på forum som Flashback när män dagligen matas med självrättfärdighet, egoism och oförmåga att ta ansvar, men det är fullständigt sjukt att det får vara lagligt och oreglerat, och det är just sådana miljöer som fostrar incels som tror att världen är skyldig dem sex och bekräftelse bara för att de existerar.

• Olsdotter
    Anonym (Man) skrev 2025-08-28 19:20:00 följande:
    Ja det är väl tur. Vet inte om du har barn eller ej men jag skulle absolut inte vilja att min dotter eller son träffar någon som är så extremt bitter och har så låga tankar om det motsatta könet.

Jag vill att mina barn ska träffa en positiv levnadsglad person.
    Det går inte att tolka som annat än att även din son går under kritiken som riktas. Trist.
  • Olsdotter
    Anonym (Man) skrev 2025-08-28 19:22:34 följande:
    Och så klart har jag ansvar hem jag släpper in i mitt liv och som relativt få kvinnor jag pratade med via nätet som hade unken syn på män önskade jag så klart inte tid på att träffa.
    Tvivlar på att du mött kvinnor som "illa" på dejtingsajter.
  • Olsdotter
    Anonym (Ila) skrev 2025-08-28 19:36:09 följande:

Det är egentligen inte underligt att kvinnohat frodas på forum som Flashback när män dagligen matas med självrättfärdighet, egoism och oförmåga att ta ansvar, men det är fullständigt sjukt att det får vara lagligt och oreglerat, och det är just sådana miljöer som fostrar incels som tror att världen är skyldig dem sex och bekräftelse bara för att de existerar.

Kan inte annat än att hålla med.

Ser heller aldrig att kvinnor bemöter mäns kritik på samma vis som männen i tråden bemöter din.

"Jag är inte alls sådan, jag är faktiskt oskuld och väntar på en tråkig och fet last till man jag kan ge markservice till"...
  • Anonym (O)
    Anonym (Ila) skrev 2025-08-28 19:00:51 följande:
    Och det gör dig inte mer övertygande, för det finns alltid kvinnor som försvarar mäns uselhet, ofta för att de har vant sig vid låga förväntningar eller för att de investerat så mycket i sina relationer att de inte orkar erkänna hur lite de egentligen får tillbaka, men att kvinnor ibland går mäns ärenden förändrar inte det grundläggande faktumet att män som grupp är värdelösa.
    Jag försvarar ingen uselhet. Du har absolut ingen jävla aning om hur min man är eller hur alla andra bra män jag har träffat är. Det är på riktigt så att ditt sätt att skriva får mig att undra över din hälsa; dina extrema superlativ och överladdade ord tyder inte på ett sinne i balans. Inte heller ditt sätt att döma ut alla män, eller att använda dig av damned if you do, damned if you don?t-retorik.
Svar på tråden Vill kvinnor ha sex efter 45?