Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Sveriges Dummaste

Hur många tittar på Sveriges Dummaste? Ett av det roligaste program som tv 4 visat.

Ni som tittar vem hoppas ni på att vinner? Jag själv vet inte ännu vem jag hoppas på.

• Svar på tråden Sveriges Dummaste
  • Jhannis
    Anonym (Elina) skrev 2025-08-28 20:50:24 följande:

Jag tittar gärna men blir förvånad av okunskapen som de uppvisar trots att de flesta  iaf är vuxna.

Håller med dig att okunskapen är låg. Eller gör det sig bara till? Kan också vara att när frågna kommer snabbt så låser det sig....Men kul är det att titta på dessa kändisar.
  • Jhannis
    Anonym (?) skrev 2025-08-28 21:54:44 följande:
    Är okunskapen låg eller är det kanske kunskapen som ät låg?
    Kanske läge att söka till nästa säsong?
    Vem i helvete är så desperat eller media-kåt att man ställer upp på detta?
    Vem fan vill bli korad till Sveriges mest korkade person?
    Är detta nivån för tv-underhållning 2025?
    Du verkar dömma mig för att jag har dålig kunskap....jaja gör så.  Om du nu tycker att man inte ska ställa sig upp i detta program så VARFÖR tittar du på programmet!!!??? Känner du dig träffad?
  • Jhannis
    Tecum skrev 2025-08-29 17:19:40 följande:
    Jag har inte sett programmen men har samma reflektion som du, hur kan man ställa upp på något sådant och framstå som en dumbom inför alla tittare? Det är ju inte någon brist på andra program som kändisar kan ställa upp i. 
    Varför ser ni inte detta som nåt kul att kändisarna vågar visa sina okunskaper. Dom är väl bara människor dom med.

Var ni lika negativa när Sveriges sämsta bilförare gick för några år sen?
    Käöndisar ska också få göra bort sig.
  • Jhannis
    Anonym (?) skrev 2025-08-29 19:46:48 följande:
    Tack för påminnelsen - jag var ännu mer negativ till det programmet.
    Det är fan skandal att de som deltog ska kunna vara ute i trafiken. Korkad kan man vara utan att utgöra någon skada för andra.
    Att vara så usel som bilförare som deltagarna verkade vara så ska man inte vara ute i trafiken.
    Jag som levt hela mitt yrkesliv på mitt körkort skulle verkligen inte vilja möta någon sådan i trafiken.
    Jag kan faktiskt ha svårt att förstå att inte Transportstyrelsen reagerade och drog in körkort för deltagare.
    Hallå där ha lite överseende ......Eller så är du en kändis som vill ha din höga tanke om dig att du inte kan göra bort dig....snälla det är baaa kul.
  • Jhannis

Det spelar väl ingen roll om det är kändisar som är med eller bara amatörer....Porgrammet i sig är roligt.

• Jhannis
    Anonym (A) skrev 2025-09-05 19:59:17 följande:

Jo, lite kul är det allt.

Ja helt klart är det lite kul och alla medverkande har gett sin tillåtelse att spela spelet. Även kändisar är vanliga människor och inte ett dugg smartare än folket i övrigt.
  • Jhannis
    BeautifulLiz skrev 2025-09-06 12:10:15 följande:
    Tycker också att det är rätt kul.
    Men jag förvånas över den dåliga allmänbildningen, ibland undrar jag om de verkligen inte kan frågorna.
    Det kan vara så att dom inte kan frågorna. Jag tycker att det yngre har svårt med allmänbildningen vid vissa frågor. Sen kan det vara att dom bara inte svarar seriöst utan spelar dummare än dom är.
  • Jhannis
    Anonym (?) skrev 2025-09-06 14:41:51 följande:
    Och vem vill framstå som dummare än man är?
    Det om något är väl otroligt korkat!
    Jag förstår att alla inte tycker att någonting är kul, men vilket tråkigt liv man lever då. Men alla får tänka som dom vill.
Svar på tråden Sveriges Dummaste