• ChernoSten

Enkät Examensarbete: Motiverande och Hindrande Faktorer till Fysisk Aktivitet

Hejsan!

Vi är två naprapatstudenter som går i sista året och håller på att samla in data till vårt examensarbete som handlar om motiverande och hindrande faktorer till fysisk aktivitet. Den är anonym och tar ca 3-5 min att svara på. Vi skulle uppskatta era svar! Tusen tack!

Länk till enkäten: 
    docs.google.com/forms/d/1dybmqejTAijTRs0LG4iESTZV4b_e4J2Tm_wpBwr6sZ0/edit

• Svar på tråden Enkät Examensarbete: Motiverande och Hindrande Faktorer till Fysisk Aktivitet
  • Anonym (Tränar inte)

Jag saknar instruktioner för hur man ska göra om man inte tränar alls. Om man valt 0x/ggr per vecka, ska man då gå direkt till s. 3? Det är ju saker på s. 2 som är sådana att jag egentligen skulle vilja träna pga dem, medan andra är helt oväsentliga. 

(För övrigt är 0 ggr/vecka vedertaget sätt att skriva gånger, inte med x.)

• Anonym (Utseende)

Varför så många frågor om utseende? Många frågor om varför man tränar var väldigt lika men har iaf svarat.

• ChernoSten

Om man inte tränar alls ska man gå direkt till hindrande faktorer korrekt. 

Och det finns frågor som handlar om utseende för att utseende är faktiskt en av de största motiverande faktorerna. i literaturen.

Svar på tråden Enkät Examensarbete: Motiverande och Hindrande Faktorer till Fysisk Aktivitet