Alla är bättre än mig
Det är dem.
Folk är snyggare än mig.
Är bättre människor än mig.
Är mer framgångsrikare än mig.
I have nothing to show for myself.
:(
Det är dem.
Folk är snyggare än mig.
Du verkar rätt bra på att tycka synd om dig själv? Men det kanske är någon som är bättre på det med.
Du verkar rätt bra på att tycka synd om dig själv? Men det kanske är någon som är bättre på det med.
Der är inte helt klart för mig varför alla andra skulle vara bättre än dig. Vad definierar du som en bättre människa?
Vad är bra och vad är dåligt. Vad jämför du dig med?
Om jag tex jämför mig själv med Taylor Swift så ja, då är hon snyggare och mer framgångsrik. Bättre människa? Beror ju på, jag försöker vara bra och empatisk och göra rätt. Gör jag fel ibland, ja. Är jag fördomsfull ibland, ja. Men jag tror ändå jag behandlar andra rätt hyggligt.
Så vad jämför du dig med, varför är de bättre och varför tycker du att du är dålig?
Vad är bra och vad är dåligt. Vad jämför du dig med?
Om jag tex jämför mig själv med Taylor Swift så ja, då är hon snyggare och mer framgångsrik. Bättre människa? Beror ju på, jag försöker vara bra och empatisk och göra rätt. Gör jag fel ibland, ja. Är jag fördomsfull ibland, ja. Men jag tror ändå jag behandlar andra rätt hyggligt.
Så vad jämför du dig med, varför är de bättre och varför tycker du att du är dålig?
Det är dem.
Folk är snyggare än mig.
Samma här. Jag är ful, fet, fattig, funktionshindrad och lätt förtvivlad.
Det enda som finns att göra är att låtsas må bra så man inte ligger andra till last.
Okej. Så vad hade du tänkt göra åt saken?
Men måste du rädda världen för att duga då?
Man är bara här på jorden en kort stund, och då får man göra sig så lycklig man kan utan att skada andra. Gör man någon glad eller hittar på något bra är det bonus.
Det var allt.