Inlägg från: Anonym (C) |Visa alla inlägg
  • Anonym (C)

Har sexforumet blivit sämre?

Ja, forumet har blivit sämre överlag. Sen är det inte lika mycket aktivitet här längre. 

• Anonym (C)
    Anonym (Häpp) skrev 2025-09-03 18:58:00 följande:

Just sex-forumet är ju en "mupp-magnet" i toppklass. Undrar hur många trådar det finns om kukstorlekar. Det finns definitivt ett helt gäng runk-trådar som startats av män som utger sig för att vara kvinnor. 
    Liksom i många andra forum blir det ofta paj-kastning mellan två eller tre deltagare

Ja, det finns massor av sådana trådar.
  • Anonym (C)
    Tukt skrev 2025-09-03 20:09:18 följande:
    Så familjer har inte sex? Är det storken månne som kommer då?
    😁
  • Anonym (C)
    Anonym (undrande) skrev 2025-09-04 13:34:21 följande:

En tilläggsfråga!

Bryr ni er om man tummar upp eller ner på era inlägg här? Inget kunde vara mig mer ointressant. 

Att tumma upp eller ner är den lata och lätt förståndhandikappades sätt att visa att man finns. Om man däremot skriver en välformulerad text så läser jag den gärna. Jag kanske tom kan tänka mig att besvara den. Men det som tummas hit eller dit är bara ett knappt skönjbart brus från svinstian. Jag noterar det inte.

Varför gör du det?

Bryr mig inte om tummarna upp eller ner, det tummas i trådar som till exempel vad gör du just nu, vad blir det till middag o.s.v.
  • Anonym (C)
    Queen81 skrev 2025-09-04 14:23:46 följande:

Ja, hela familjeliv.se HR blivit sämre och reklamen har blivit absurd. För 10 år sedan älskade jag fl.

Samma här.
  • Anonym (C)
    Anonym (Häpp) skrev 2025-09-04 20:04:48 följande:

.....och så blev det pajkastning i denna tråden också!
    Någon som är förvånad?

Nej.
  • Anonym (C)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-09-05 12:35:07 följande:

Det har blivit sämre och sämre. En anledning är att diskussionerna ofta förgiftas av personer som verkar vara mer intresserade av att trycka ner andra än att föra en seriös diskussion, och tyvärr oftast inte får några konsekvenser för sitt otrevliga sätt. En annan anledning är att det finns vissa som envisas med att kapa trådar för att få dem att handla om dem själva och deras personliga problem och flytta fokus från ts.

Tråkigt att det är så.
  • Anonym (C)
    Anonym (Japp) skrev 2025-09-09 01:20:59 följande:
    Tycker det märks rätt tydligt att det är trådarna som startas och underhålls av onlinerunkarna som får överlägset mest kritik från andra medlemmar.
    Och att ha ett rikt sexliv innebär inte att man får uttrycka sig hursomhelst på det här forumet. Sex och samlevnadsdelen är inte ämnat för sånt. Det är därför vissa regler skapats för just den sektionen. 
    Bra skrivet.
  • Anonym (C)
    Queen81 skrev 2025-09-13 17:10:17 följande:

Jag säger det igen. Hela fl har blivit så vansinnigt mycket sämre! Saknar fl för 10år sedan!

Det gör jag också.
  • Anonym (C)

Det har blivit sämre mot tidigare men bör vara kvar.

• Anonym (C)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-09-16 07:39:29 följande:
    Även om man inte enbart vill bli sedd som ett sexobjekt vill nog de flesta kvinnor inte leva i en sexlös relation.
    Nej, verkligen inte.
Svar på tråden Har sexforumet blivit sämre?