• Anonym (undrande)

Har sexforumet blivit sämre?

Jag var nog mer aktiv här i att svara i trådar och till och med starta vissa trådar. Men jag tycker att det här forumet har stannat av. Inte alls lika livligt som förut.

Vad tycker du? Har forumet blivit sämre? Varför har det blivit sämre? Vad krävs för att det skall bli bättre...hur tycker du att det skulle vara och isf vilken typ av diskussioner m.m.?

Är du man eller kvinna (intessant att jämföra om det är olika synpunkter beroende på kön)?

• Svar på tråden Har sexforumet blivit sämre?
  • Anonym (K)
    Anonym (Japp) skrev 2025-09-07 00:44:35 följande:
    Nej, för det är verkligen inte jag som trakasserat genom hela denna tråd.
    Anonym (Snuskpellar) skrev 2025-09-05 14:04:56 följande:
    Bara så du vet så är det inte tillåtet enligt forumreglerna att spekulera i om andra har flera nick, och jag kan garantera att detta är den enda användare jag har!

Jag ser detta som ett sätt för dig att försöka förhindra att folk har åsikter om sexforumet som du inte gillar.
    Håller med. Och vill tillägga att skälet till att sexforumet blivit sämre är för att det finns många som missbrukar trådarna för att göda sig själva och sina egna själviska begär. Detta är inte vad sextrådarna är till för. De är menade att hålla riktiga diskussioner och inte vara nåt tillhåll för privat sexchattande eller personliga onanisessioner.

Tror vidare knappast att forumets kvinnor är särskilt intresserade av att bli använda som redskap för såna ändamål heller. Det är liksom mammor och gravida som forumet främst var till för från början. Sjukt respektlöst att behandla dem på det sättet.

En smula komiskt att skriva att graviditeter inte har något med sex att göra :D
  • Anonym (Japp)
    Anonym (K) skrev 2025-09-13 17:15:28 följande:
    En smula komiskt att skriva att graviditeter inte har något med sex att göra :D
    Om det där var riktat åt mig så finns det inget komiskt i frågan då jag aldrig har påstått att graviditeter inte har med sex att göra. Konstig slutsats du kom med där.
  • Anonym (C)
    Queen81 skrev 2025-09-13 17:10:17 följande:

Jag säger det igen. Hela fl har blivit så vansinnigt mycket sämre! Saknar fl för 10år sedan!

Det gör jag också.
  • Anonym (SA)
    Anonym (Forumförstörare) skrev 2025-09-07 23:12:13 följande:
    Om karlarna vill runka så lär de söka upp något mer effektfullt än en simpel familjelivstråd? Så tänker jag i allafall. 
    Å andra sidan finns ett litet fåtal som onanerar till vad som helst eller speciella fetischer. Mattrådar, gravidtrådar. Du vet aldrig var de finns och knepet är att inte bry sig om vad folk gör framför datorskärmen medan de skriver eller läser.
    Klappar de katten, sitt kön, ammar, matar hunden, dricker öl, petar tänderna, småfiser eller filar nageldamm över tangentbordet. So what?

Självklart får män också vara med och diskutera och dela åsikter i sexforumet. Det är inte enbart till för kvinnor, precis som resten av forumet inte heller enbart är till för kvinnor.
    Klart de "får". Men som något normalfungerande man bör man känna av "tid och plats". När något angår 'en och när det inte gör det. Startar man en tråd om "Ni kvinnor som har extremt stora naturliga bröst, hur hanterar ni vardagen och hur gör man för att få en operation??" och 95 % av svaren kommer från män och inte alls svarar på frågeställningen i ts....?
  • Anonym (Häpp)
    Anonym (SA) skrev 2025-09-13 22:08:43 följande:
    Klart de "får". Men som något normalfungerande man bör man känna av "tid och plats". När något angår 'en och när det inte gör det. Startar man en tråd om "Ni kvinnor som har extremt stora naturliga bröst, hur hanterar ni vardagen och hur gör man för att få en operation??" och 95 % av svaren kommer från män och inte alls svarar på frågeställningen i ts....?
    Hahaha, det är sååå ofta som trådar riktas till kvinnor och de övertags av flås-tomtar.

Jag är man och vill gärna ha kvinnlig input.
    Svarar inte men läser gärna för tips.
    Vi är i klimakteriet och behöver lite .... tips och trix.
    Förspel - check
    Oralt - check
    Fingrar och bröst - check
    Förstår att det behövs mer- men vad?
    Vardagshångel, inga problem Kramar och närhet, inga problem.
    Jag sköter och avlastar henne allt i hemmet
    Vi delar på matlagning, vi delar på allt fast vi inte bor ihop
    Är det så att lust kan "försvinna" med ålder?
    Är det skillnad på man och kvinna?
    Jag åtrår fortfarande men får inte respons
    Har jag respekterat för mycket, är jag en toffel?
  • Anonym (undrande)

Men upplever ni att det enbart är sexforumet som har blivit sämre eller är det hela FL Forumet som har störtdykt?

Sen undrar man ju också varför det överhuvudtaget finns ett underforum för Sex & Samlevnad. Vissa tycker ju att det här skall vara renodlat för barn- och familjediskussioner. Vet inte om reglerna slår lika hårt i andra avdelningar....men varför har man överhuvudtaget ett sexforum här? Är det inte lika bra att stänga ner det då man ändå helt och hållet har tappat greppet om modereringen?

• Anonym (undrande)
    Anonym (undrande) skrev 2025-09-15 18:41:22 följande:

Men upplever ni att det enbart är sexforumet som har blivit sämre eller är det hela FL Forumet som har störtdykt?

Sen undrar man ju också varför det överhuvudtaget finns ett underforum för Sex & Samlevnad. Vissa tycker ju att det här skall vara renodlat för barn- och familjediskussioner. Vet inte om reglerna slår lika hårt i andra avdelningar....men varför har man överhuvudtaget ett sexforum här? Är det inte lika bra att stänga ner det då man ändå helt och hållet har tappat greppet om modereringen?

ooops.....bröt jag mot någon regel nu?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Snuskpellar)
    Anonym (undrande) skrev 2025-09-15 18:41:22 följande:

Tycker absolut att det bör stängas ned, inte främst för alla perversiteter utan för allt trollande, med män som låtsas vara kvinnor, det gör att sexforumet blir väldigt oseriöst. Hade det varit mer seriösa diskussioner hade det varit ok.
  • Anonym (undrande)
    Anonym (Snuskpellar) skrev 2025-09-15 20:03:01 följande:
    Tycker absolut att det bör stängas ned, inte främst för alla perversiteter utan för allt trollande, med män som låtsas vara kvinnor, det gör att sexforumet blir väldigt oseriöst. Hade det varit mer seriösa diskussioner hade det varit ok.
    Vad är det som du uppfattar som en seriös diskussion då....runt sex?
Svar på tråden Har sexforumet blivit sämre?