• thobe4

Ändrad sexsyn på äldre dar?

Jag har varit hetero i alla år..med famjebildningar o dyl...Men nu som pensionär o kåt ofta har jag fått erkänna för mig själv att jag gillar män/pojkar..Känns nyfiket...Kanske inte homo men bisex...nån fler som börjat gilla kuk?Skäms

• Svar på tråden Ändrad sexsyn på äldre dar?
  • Anonym (Roy)

Ja, jag kallar mig binyfiken när jag är ute på nätet. Har aldrig praktiserat det, men fantiserar mycket.

• Mandel

Jag tror att man antigen blir bitter och inskränkt när åren går eller så mognar man och inser att man kan testa saker för att då vet man vad man inte vill eller faktiskt vill. Vad är det värsta som kan hända liksom?
    Och det gäller det mesta i livet och inte enbart sex.

Rör mig bland människor 45+ där det känns som att många män faktiskt ändå är lite nyfikna på andra män och inte alls är så homofobiska som många yngre verkar vara.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • thobe4
    Anonym (Roy) skrev 2025-09-03 15:15:55 följande:

Ja, jag kallar mig binyfiken när jag är ute på nätet. Har aldrig praktiserat det, men fantiserar mycket.

Vad skönt...vill du ha kontakt? Kram
  • Meddelande borttaget
  • Killen47

Är trevligt att träffa schyssta trevliga män runt 50-60års åldern. Gjort det ett antal ggr. 

• CatrineThn

Det är samma för mig, fast jag är kvinna.
    Sinnet har öppnat sig med åren.
    Det är klart det hjälper att man blir äldre, o mer trygg i sig själv.
    Men har genom livet aldrig haft en tanke på tjejer o kvinnor, det har kommit på "äldre" dagar!

• thobe4
    CatrineThn skrev 2025-09-07 15:10:38 följande:

Det är samma för mig, fast jag är kvinna.
    Sinnet har öppnat sig med åren.
    Det är klart det hjälper att man blir äldre, o mer trygg i sig själv.
    Men har genom livet aldrig haft en tanke på tjejer o kvinnor, det har kommit på "äldre" dagar!

Härligt o våga vara kåt...Även för sig själv...Oftare kåt numera då det inte är annat som stör i livet. Skönt o vara pensionär då
Svar på tråden Ändrad sexsyn på äldre dar?