Hjälp mig tänka
Klar du inte att någon du flirtar lite inte hör av sig på fyra timmar bör du jobba med dig själv innan du ger dig in i en relation
Klar du inte att någon du flirtar lite inte hör av sig på fyra timmar bör du jobba med dig själv innan du ger dig in i en relation
Det finns inget uttalat med någon av dem och jag kan visst hantera att han inte hör av sig lika mycket som jag skulle önska, men det ändrar inte att jag behöver mer kontakt för att känna mig tillfreds. Jag vill inte heller ha konstant kontakt och är man upptagen så är man, men kvällar där man mest hamnar i soffan? Borde det inte finnas något sug att höra av sig?
Jag väntar inte på att han ska kontakta, utan det är när jag ser mina meddelanden stå olästa i flera timmar jag börjar undra, för jag kan inte göra så en vanlig vardagskväll.
Mitt ex var extremt klängig (vilket jag absolut inte vill ha), men det är ovant och svårtolkat för mig det här.
Jag har inte "öppnat för fler", jag är känslomässigt lagd och det märks nog tydligt på hur jag pratar, vad jag tycker om någon. Jag har inte inlett något med man 2, det är han som är tydlig med sitt intresse och hans sätt att vara talar till något hos mig. Däremot vet jag inte om kulturella skillnader kan göra att han läser in mer än jag faktiskt tänker.
Förlåt om jag är osammanhängande, har sovit typ två timmar i natt, så lite suddigt.
Som sagt, det handlar inte om att jag inte förstår att man kan bli upptagen, somna, eller helt enkelt fungera olika, men det ändrar inte att timtal av ledig tid spenderas utan ett ord är förvirrande för mig. I ett etablerat förhållande är det en sak, men i nyförälskelsefasen? Jag har aldrig varit med om någon som är så och då undrar jag ju lite...
Och än en gång, jag har inte inlett något med nr 2. Jag tycker väldigt mycket om honom och hade han bott i Sverige hade jag nog kunnat se vad det skulle leda till, men jag inser ju att med alla omständigheter är det dumt att ta der vidare. Notera: Jag säger ingenstans att jag är kär i nr 2.