• Anonym (OCD)

Tjejer - är hennes sexliv onormalt?

Rättare sagt tidigare sexliv. Är en person som tampats med OCD och depression under lång tid, några anledningar till att jag varit utanför dejtingvärlden på många sätt. 

Träffat en tjej som jag tycker om och undrar om om ni anser statistiken normal. 

Hon har legat med ett 20-tal killar på 4 år som singel i åldern 20-24. thats it. 

Är det vanligt? 

Ovanligt mycket? 

Så mycket att det är en varningsflagg? 

Vad tycker ni? All feedback är välkommen. Tack! 

• Svar på tråden Tjejer - är hennes sexliv onormalt?
  • Fjäril kär

Låter som en fullt rimlig siffra i den åldern. 

Varför skulle det vara en röd flagga?  

Ponera att du själv skulle haft möjlighet till samma antal ligg så hade du völ själv tagit chansen? 

• Anonym (OCD)

Japp! Vill bara höra andras perspektiv så inte mitt huvud spinner iväg, osäkerhet jag vet men vad fan, är väl sån.

• Anonym (J)

Fem per år, dvs en varannan månad. Inget konstigt om man gillar sex och har ett aktivt liv och inte har massa hang-ups kring tillfälliga sexpartners.

Rätt många har lite spärrar kring tillfällig sex och når inte upp till dessa siffror under fyra års singelliv.

• Anonym (allt annat än onormalt)

Låter som en låg siffra för en singelkvinna i den åldern. Är du osäker på att du inte matchar henne erfarenhetsmässigt? Varningsflaggan hamnar på dig för att ens fundera på det här. 1800talet kallar på dig.

• Anonym (J)

Sen finns det person med hang-hup kring partner med ett tidigare aktivt sexliv.

• Anonym (Grabb)

Hur långt är ett snöre?

Mitt bästa tips i frågan är; ställ aldrig frågan! 

Genom alla mina år så har jag aldrig hört vad som är "rätt" siffra... oavsett siffra så kommer den bara leda till hjärnspöken och osäkerhet, vilket båda är värdelöst att bära runt på när man är i en relation...

• Dexter dot com

Låter helt normalt. Men att fråga om nåns tidigare antal sexpartner eller berätta det för en ny partner är ju väldigt underligt.

• baaa

tycke det låter mycket. så hon har haft en ny kille varje kvartal i 4 år. Varför måste man ligga runt? Vad är det för fel att ha sex med samma person i 4 år?

Svar på tråden Tjejer - är hennes sexliv onormalt?