• Anonym (Anonym)

Jacka 7000 SEK (BILD)

Tja 

Vad tycker ni om jackan och dess pris?

Jag tycker att den är snygg och överväger att köpa den

Bild:

ibb.co/sd55M10y

Märket är Peak Performance. Vad tycker ni om märket? 

• Svar på tråden Jacka 7000 SEK (BILD)
  • Anonym (Pln)

Helt ok, Inget märkvärdigt till det yttre men förhoppningsvis bra kvalitet. 

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Pln) skrev 2025-09-04 23:01:39 följande:

Tänkte använda den året runt. På vintern har jag en fleece under och på sommaren en t-shirt.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Pln) skrev 2025-09-04 23:01:39 följande:

Den är riktigt snygg
  • Anonym (n)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-09-04 23:07:43 följande:
    Den är riktigt snygg
    Så köp den. Vad spelar det för roll om vi tycker den är snygg eller skitful?
  • Anonym (Pln)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-09-04 23:07:43 följande:
    Den är riktigt snygg
    Ok, tycker den ser ordinär ut men det viktigaste är att du själv gillar den.
  • Anonym (Hej)

Jag hade betalat max 499 kr för den jackan.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Hej) skrev 2025-09-04 23:26:53 följande:

Jag hade betalat max 499 kr för den jackan.

Dessa jackor går för 2000 oavsett märke, liknande fast höglöft kostade 5000, denna kostar 7000 för det är Peak Performance. Den har snygga färger med, med blåa shorts blir det snyggt.

Tror inte man kan hitta liknande i samma färg.
  • Anonym (Johannes)

En helt vanlig Goretex-jacka . Inte värd priset. Du betalar enbart för märket och inget annat.
    Jag har någon liknande som jag köpte för några år sedan för 699 på nån typ sportaffär. 

Jag skulle känna mig jävligt blåst för det priset. 

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Johannes) skrev 2025-09-05 00:02:27 följande:

En helt vanlig Goretex-jacka . Inte värd priset. Du betalar enbart för märket och inget annat.
    Jag har någon liknande som jag köpte för några år sedan för 699 på nån typ sportaffär. 

Jag skulle känna mig jävligt blåst för det priset. 

Den som jag vill beställa kan man inte beställas till sverige och den kostar runt 4500sek

LÄNK: www.sprayway.com/products/torridon-mens-jacket

Men tycker att Peak jackan har snyggare färger så betalar gärna några tusen extra och får det levererat. 

Jag övervägde att åka till England för att kunna beställa SPRAYWAY jackan som ni ser på länken men Peak är snyggare. 

7000 är billigt om man använder den i 10 år.
  • Anonym (Gumma)
    7000 är billigt om man använder den i 10 år.
    Nej, det är det inte. Jag har köpt avsevärt mycket billigare jackor som hållt så länge. 
Svar på tråden Jacka 7000 SEK (BILD)