• Anonym (Skulle vilja prova)

Penis sleeve

någon här som testat en Penis sleeve, kille som tjej eller par

Vad tyckte du som kille satt den bra, kändes det konstigt att ha den på och ha sex med?

vad tycker du som tjej/ kvinna är det skönt, är det likt en riktig kuk? 

vem Tog initiativet till att prova detta?

tänker att det kan vara bra för de som kommer för tidigt eller om ens tjej vill testa en större kuk utan att blanda in en annan kille så kan hennes kille få en större kuk och ni kan ha härligt sex ihop 

• Svar på tråden Penis sleeve
  • Anonym (Äkta vara)

Tror att de flesta kvinnor föredrar känslan av att bli penetrerande av en riktig kuk, oavsett storlek. Okej om han har extremt liten men annars?

• Anonym (v)
    Anonym (Äkta vara) skrev 2025-09-05 19:53:44 följande:

Tror att de flesta kvinnor föredrar känslan av att bli penetrerande av en riktig kuk, oavsett storlek. Okej om han har extremt liten men annars?

Ok så det är aldrig roligt att testa något nytt eller bra att någon som enligt dig "har för liten" kan använda ett hjälpmedel?

kul att prova något nytt tycker jag men tvivlar på att sleeves inte skulle vara större än min vagina klarar

• Anonym (Reno)

Nej. Föredra såklart äkta vara och inte massa meningslöst plast. Gäller alla kroppsdelar. 

• Anonym (v)

Varför tror ni att det har att göra med vad man föredrar, inte att testa något nytt? Ny form, ny storlek whatever. Är ni som vägrar göra detta verkligen målgruppen för tråden? 

• Anonym (Äkta vara)
    Anonym (v) skrev 2025-09-05 20:59:43 följande:

Ok så det är aldrig roligt att testa något nytt eller bra att någon som enligt dig "har för liten" kan använda ett hjälpmedel?

kul att prova något nytt tycker jag men tvivlar på att sleeves inte skulle vara större än min vagina klarar

Jo visst kan det vara kul, det är väl upp till var och en att prova. Och har man ?för liten? så kan det säkert vara bra.

Mest att känslan är en annan med riktig kuk. Har väl både med själva känslan att göra och det psykologiska.

• Anonym (v)
    Anonym (Äkta vara) skrev 2025-09-05 22:53:33 följande:

Jo visst kan det vara kul, det är väl upp till var och en att prova. Och har man ?för liten? så kan det säkert vara bra.

Mest att känslan är en annan med riktig kuk. Har väl både med själva känslan att göra och det psykologiska.

jaha men om du inte är intresserad själv varför gå in en tråd om du inte ens vill prova eller har provat? 
  • Anonym (Äkta vara)
    Anonym (v) skrev 2025-09-05 23:22:40 följande:
    jaha men om du inte är intresserad själv varför gå in en tråd om du inte ens vill prova eller har provat? 
    För att dela med mig av mina tankar?

Hört flera kvinnor resonera på detta sätt.
    Anonym (v) skrev 2025-09-05 20:59:43 följande:

Finns de sleevar som inte är så stora 😊 hade du vågat prova om ni tillsammans kollat en storlek som du tror du kunnat ha i dig? 

Tänkte mycket på de kanske har så lite mindre size, dom som kommer fort, eller om man bara skulle vilja ha en annan struktur.
    Finns ju dom som är helt släta, knottriga, med vibration ute på ollonet, extra stora ådringa?. ja massa olika 😁 vad hade du som tjej velat testa av de varianter 

• Anonym (Useless)

Totalt värdelös tycker att det är. Iallafall dom 2 som jag har köpt. Köpte först en för att bara testa. Tänkte att ge Frun lite extra. Och att jag skulle kunna hålla på lite längre. Men den är så mjuk i det som är extra utöver min egen. Sen så köpte jag en ny med vibrator och fjärrkontroll. Men den har jag bara testat själv. Och då gjorde vibrationer så att jag kom. Det var väl inte det som var tanken. Det är ju så att det ska bara vara skönt för Frun. 

Svar på tråden Penis sleeve