Män. Vill ni gifta er?
Som frågan lyder. Vad har ni för tankar kring ett ev giftemål? Klicka på det alternativ som passar er bäst.
Som frågan lyder. Vad har ni för tankar kring ett ev giftemål? Klicka på det alternativ som passar er bäst.
Träffar gärna en ny, men giftemål lägger jag inte så mycket vikt vid.
Är gift men skulle jag bli singel och hitta en ny kvinna så skulle jag inte gifta mig igen.
Förlåt, en tjej som tar sig ton här. :) Men att tro på kärleken eller vilja leva ensam har väl inget med giftermål att göra? Folk kan vara hur kära som helst och leva ett långt liv tillsammans men välja bort äktenskapet pga tex särkullsbarn och arvsfrågor.
Jag o maken gifte oss nör vi köpte villan. Innan dess var det onödigt. Hade inget med hur stor kärleken var att göra.
Men vilka märkliga alternativ? Hur ska man svara på det här hade du tänkt dig?
Jag är gift och det är inget jag ångrar. Men giftermål i sig är inget nödvändigt, sambo går lika bra. Fast det är praktiskt att vara gift.
Om jag blir ensam ska jag inte gifta om mig.
Jag vill gärna gifta mig så småningom om jag hittar en kvinna som jag är kär i och hon i mig och vi är varandras match. Men har inte bråttom. Om hon är svensk eller inte spelar ingen roll, märkligt alternativ.
Högst sannolikt inte, men OM så med äktenskapsförord.
Fanns inget bra alternativ. Vill inte gifta mig, ser inget behov. Dock lever jag gärna vidare med min kvinna i vårt förhållande.
Fanns inget bra alternativ. Vill inte gifta mig, ser inget behov. Dock lever jag gärna vidare med min kvinna i vårt förhållande.
Ja, gärna eller ja, med en utländska .....
Vad ät det för alternativ? Antingen är det väl ja eller nej oavsett härkomst?
Kanske.
Knepiga alternativ...
Man kan ju faktiskt vara lycklig sambo i många år där ingen vill gifta sig och i en ny relation längre fram i tiden så kanske man plötsligt vill gifta sig... finns många såna par.