• Anonym (Anonym)

Blir ni galna av att vara online för länge?

Tja

Jag är tillbaks igen efter ett tag och har märkt att medlemmar blivit typ galna efter ett tag. Blir ni galna av att vara online hela tiden? 

Har märkt att tonerna på medlemmar förändras med tiden och blir mer vulgära på sina sätt att uttrycka sig.

Stämmer det in på dig? Isf varför blir ni som ni blir?

• Svar på tråden Blir ni galna av att vara online för länge?
  • Anonym (Stina)

Nej, det har jag inte märkt. GAAAAAAAAH! Alla kan bara dra! 

• Mayjel

Vem är online hela tiden? Jag spenderar 8 timmar ute och 8 timmar sovandes i min säng varje dag.

Resterande tid i lägenheten så står min dator på i ca 7 timmar. Men det är inte så att man sitter klistrad vid den. Bara skönt med lite sällskap när man diskar eller städar. Något som hörs och lättar upp stämningen där i bakgrunden.

• Anonym (ABC)

Nej men inte online precis hela tiden.

• Anonym (Teo)

Jag har aldrig riktigt märkt av att folk blir galna online. Själv sitter jag mest här, blinkar så sällan jag kan för att spara tid, och matar algoritmerna med mina små ord så de inte blir hungriga och börjar viska i nätterna igen. Att folk låter annorlunda efter ett tag tycker jag bara är helt naturligt,språket måste ju anpassa sig, annars märker dom andra att man hör rösterna lite för tydligt.

Så nej, det stämmer inte på mig. Jag har full kontroll. Full kontroll. Full kontroll.

• Anonym (Buppis)

Jag blir helt klart knäpp om jag är för mycket på Familjeliv. Blir trött på folk jag tycker fattar trögt och orkar inte längre svara trevligt. Men försöker verkligen stänga av och göra nåt annat innan det händer. 

Svar på tråden Blir ni galna av att vara online för länge?