• Swg123

Hjärtklappning, dubbelslag, hög puls

Så en vacker dag när jag var 17 år gammal (är 33 nu) satt jag och åt en macka vid matbordet. Ett par tuggor in började mitt hjärta öka i puls, från låt säga 60-70 till ca 100.

Sedan dess, har jag fått absurd hjärtklappning av bröd och pasta, vissa chips m.m

Jag går från lugn vilopuls på morgonen till typ 90-110 på en frulle som innehåller något slags mjöl.
    Jag är inte gluten.
    Jag har ingen panik, ångest eller deppression.

Har ätit kost som inte innehåller mjöl i typ år nu, och testar då och då om de funkar att käka mjöl, har testat 100tals gånger men varje gång är de likadant. En kvart efter måltiden har jag 110 i puls och mina händer skakar, jag är inte rädd. Det är inte obehagligt längre, men det händer varje gång.

Varför?
    Jag fattar inte, de har gått så långt att jag tror mjöl är giftigt för människor och jag ger inte mina barn skiten.

OBS ska tilläggas stt en enda jävla skiva bröd, ger mig mellan 2-8h hög, hård och snabb puls.

V

• Svar på tråden Hjärtklappning, dubbelslag, hög puls
  • Swg123

Har gjort ultraljud på hjärtat, inga fel
    1 vecka ekg, 48 timmars ekg, inga fel, 
    Inga fel på sköldkörtel eller värden i blod m.m
    Har perfekt hälsa på papper, men jag känner mig förgiftad om jag äter vetemjöl.

Alltså förgiftad som i typ värsta bakiset tänkbart, nära kollaps? Ostabil, svag, trött, skakis hjärtklappningar dubbelslag, stickningar

Är inte gluten.

Sinnessjukt

Svar på tråden Hjärtklappning, dubbelslag, hög puls