Inlägg från: Johannaaamaria |Visa alla inlägg
  • Johannaaamaria

Vill veta ALLT! Alla symptom

Hej! 

Åh vad spännande! Jag går också och väntar på ett plus...  

Senast mens: 19/8
    ÄL:3/9
    BIM: 16/9

Kring ÄL har jag ibland, inte alltid, kunnat känna ömhet i mina nipples om jag verkligen nyper, så mao inga större känningar haha. Vid mens får jag alltid mensvärk samma sekund som mensen kommer och sen håller den bara i sig i några få timmar. Aldrig PMS symtom innan mensen eller sådär.

Började med jättekonstiga drömmar/mardrömmar natten till i förrigår samt natten till igår. Idag (BIM-6) har jag haft otrolig värk i nedre delen av ryggen likt mensvärk och drag vid äggstockarna/ljumskar. Nu under kvällen har jag börjat känna mig väldigt varm och fått huvudvärk. Det kan såklart vara någonting annat. Främst den här "mensvärken" jag aldrig har en vecka innan mens som ger mig lite hopp... Tänkte börja testa fredagmorgon med CB digitala Ultratidigt.

• Johannaaamaria

Gud vad sjukt, kände mig också verkligen sjuk igår och idag är det i stort sett helt borta. Då kanske man ändå vågar hoppas lite i och med att vi verkar ligga väldigt lika till 😊 Håller verkligen tummarna för er med!

• Johannaaamaria

Jag plussade faktiskt imorse med CB testa ultratidig, ÄL+9, BIM-4 😄 Är i chock! Men det var just den här väldiga ryggvärken, molande värk kring äggstockar/ljumskar samt att jag frös/var varm om vartannat och kände mig sjuk i onsdags som jag fick mina starka misstankar då jag aldrig har känningar under lutealfasen. Såg igår att jag börjat få lite mer styva bröstvårtor och något mer lila/blå om vårtgården. Nu har jag mindre ont men fortfarande molande värk och nästan mindre flytningar än vanligt sedan igår. De tar nog fart snart igen. Lite mer hungrig än vanligt. 

Inget illamående, trötthet eller ömma bröst hos mig. Är generellt inte känslig för hormoner osv. 

Håller alla tummar och tår för er allihop!! ❤️

• Johannaaamaria

Tack snälla ni! ❤️ Ja det var med skapligt skakiga händer jag gick och visade upp testet för min sambo som befann sig i djupsömn kl 06 😂 Håller som sagt tummarna för er nu!!

Svar på tråden Vill veta ALLT! Alla symptom