Inlägg från: Anonym (PJ) |Visa alla inlägg
  • Anonym (PJ)

Bf - Maj 2o26 👣💜

Hej! Jag följer tråden men har inte skrivit än. Är i 9+6.

yny: Jag har som dig, typ. Det var hemskt med symptom vecka 6-8 sen lugnade det sig, nu är det lite värre igen dock. Försöker lugna mig med att googla ?hormoner första trimestern? och tänka att jag kanske är känslig för höjning och sänkning av hcg, jag kanske har vart på toppen och vänt? Men är jättenojig över ma? för dig kan det väl inte vara långt till kub, eller?

Hoppas det går bra för oss alla! {#emotions_dlg.flower}

• Anonym (PJ)

Jag känner att vi är väldigt i synk yny! Du hade också bf 28e va? När du tappade symptom gjorde jag också det, i vecka 9 eller så. Jag har också moderkaka i framvägg. Dock så tycker jag att jag känner rörelser på kvällen. Inte sparkar eller så.. men nåt är det nog banne mig ändå. Jag tycker det är svårt med vatten. Spelar ingen roll hur mkt jag dricker jag är uttorkad ändå.

Sen kan jag ?sträcka? mig om jag typ ställer mig upp för fort. Blev en knäpp situation på jobbet när jag ställde mig lite för snabbt ur min stol för att hämta en frukt, ?sträckte?mig i ljumsken och fick sätta mig på golvet drirekt. Skyllde på att jag måste börja träna igen (ingen på jobbet vet om än) 

Fint att följa er andra! Jag håller mig oftast lite i bakgrunden här. 

Svar på tråden Bf - Maj 2o26 👣💜