Inlägg från: Junieverse |Visa alla inlägg
  • Junieverse

Bf - Maj 2o26 👣💜

Vad roligt att höra era uppdateringar och välkomna till er nya ❤️😍. Jag har mått rätt dåligt de senaste dagarna, mycket yrsel, trötthet och lätt illamående. ärligt i chock över hur vissa klarar gå på jobb som ingenting ??? 

Jag är SÅ glad idag för vi var på vår kontroll och bebis ligger rätt denna gången, min lättnad är så enorm att det inte blev ytterligare ett X 🥹❤️🙏🏻!! Jag är i 5+5 så läkaren såg inget hjärtljud än men allt annat såg fint ut sa han så jag försöker njuta av det. 

Här är en bild min fästman tog på skärmen på besöket 😅

Jag kan uppdatera BF listan så du kommer in Humlan 🌸

💕 BF-lista maj -26 💕

3/5 - Skipper 12
    5/5 - Humlan 
     7/5 - haringenfantasinuheller
    14/5 ttcjuliaa, Andra barnet
    18/5 - Miniblomma
    20/5 - Mololo
    23/5 - Yny
    23/5 - Bellis9207
    24/5 - Annpor
    26/5 - RainbowFamilyDreams
    28/5 - Junieverse
    30/5 - Nanathalie
  • Junieverse

Kan relatera till problemen med magen 🤣 jag kan gå från vara förstoppad till Motsatsen och vi ska inte ens tala om hur gasig jag känner mig 😆? 

Hur är er sömn ? Jag får snart krupp på att jag vaknar varje natt vid 03/04 tiden och kan absolut inte somna om på iallafall en god timme eller så?

• Junieverse

Wow så fantastiskt ❤️!! Hoppas symptomen lättar snart 🙏🏻

Haringenfantasinuheller skrev 2025-10-01 13:55:07 följande:

Idag fick vi se ett litet hjärta ticka. 
    Jag mår så fruktansvärt illa, hungrig men har inget sug.
    Jag känner mig slutkörd jämt. 
    Hittar ingen energi.
    Hoppas att det lättar längre fram 😅

• Junieverse

Jag tror att det är precis lika normalt med synptom som att inte ha :)! även om man har synptom så verkar det ju vara olika dag till dag också!