Inlägg från: Anonym (Rätt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rätt)

Varför raderades den?

Anonym (Malin) skrev 2025-09-11 20:11:44 följande:
    Men då borde det räckt att ta bort just det inlägget och därmed satt ribban.
    Men det kan vara som du säger.
    Fast folk vet ju inte att det är en porrnovell som tagits bort, så det är knappast någon ribba som sätts. Helt rätt att tråden togs bort.
  • Anonym (Rätt)
    Motherinlaw skrev 2025-09-12 00:26:07 följande:

Kan bara hålla med tyvärr, moderatorer har dålig koll på en jämn nivå. Tramsiga trådar och inlägg får vara kvar, det är okej att vara elak och otrevlig mot andra medlemmar men när spännande och roliga trådar dyker upp så raderas dem. 

Nej tyvärr har forumet blivit oseriöst och mycket bygger på hur man modererar tyvärr. 

Fast det är väl fullt möjligt att ha en intressant diskussion utan att ta med en sexnovell?
  • Anonym (Rätt)
    Anonym (Undran) skrev 2025-09-12 12:17:12 följande:
    Kunde inte sexnovellen då ha raderats och diskussionen fått fortsätta kan man undra?
    Det har diskuterats längre upp i tråden.

Och vad gäller att nakenbilder är tillåtna, så är de ju inte det. Du får väl inte visa könet, så vitt jag förstått. Och jag tycker inte riktigt att en sådan bild går att jämföra med en ren porrnovell där kvinnan får kuken nedkörd i halsen och ska hålla kvar. Att grafiskt beskriva en hård sexakt och att stå i underkläderna är enligt mig två helt skilda saker.
Svar på tråden Varför raderades den?