Inlägg från: Anonym (Better safe than sorry or dead) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Better safe than sorry or dead)

Lämnad utan förvarning

Ja eftersom hon har tillämpat Kvinnojoursmetoden för att lämna dig är du knappast en oskyldig liten anka, det har jag svårt att tro.

Hon känner sig hotad av dig och tror att du hade kunnat flippa ur och yxmörda henne.

Om du trots allt inte är en galen yxmördare rekommenderar jag att du bara låter henne vara ifred och söker terapi för att förstå vad som spårade ur här, medan du tänkte på annat.

• Anonym (Better safe than sorry or dead)
    Anonym (Lämnad) skrev 2025-09-12 15:43:03 följande:
    Vår tonåring skrek till henne att om hon varit det minsta instabil i sig själv så hade händelsen att en förälder plötsligt flyttar utan förvarning kunnat få henne att ta sitt liv, och det är ett träffsäkert påpekade
    Drama queen much? Drömmer

Min farsa checkade ut utan förvarning och flyttade 30 mil bort när jag var 5 år gammal men jag tog inte livet av mig ett dugg.

Min första killes föräldrar skilde sig när han var 17 och jag tyckte han var en tönt som grät över det. De skulle båda bo kvar i samma område, de var knappt ens osams och han hade max fem minuter mellan dem med cykel och kunde bo var han ville.

Medelklassveklingar...
Svar på tråden Lämnad utan förvarning